Vraag

Vragenlijst Drank/Drugs

  • 2 August 2020
  • 39 reacties
  • 1012 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

 

 

  1.  Wat is je leeftijd? 15
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? ja
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? feestjes, bij vrienden thuis, buiten en zeker kk tap geweest
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? ja gw blowen mr geen hard drugs 
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? 1 of 2 keer per 2 weken
  6. Mening over alcohol en drugs?  heerlijk

 

 

Badge

 Wat is je leeftijd? 14

 Heb je weleens alcohol gebruikt? Ja 

Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? Both

Heb je weleens drugs gebruikt? Yup xtc wiet lachgas en meer

Hoevaak ben je dronken óf drink je? Elke week wel 8-10 keer

Mening over alcohol en drugs? Gewoon chill fijn laat me gewoon fijn voelen door wat er allemaal gebeurt

Badge +1

Hey jongennn,

Ik heb wel eens alcohol gebruikt. 

Op school nog zelfs! Een vriendin had tequila mee genomen, gemixt met sprite. Ik voelde me echt slecht en begon heel erg te zweten tijdens de les. Ik had pijn aan mijn buik en armen.

Op een feestje heb ik nog nooit gedronken (i.v.m  corona ben ik niet naar feestjes geweest).  Thuis mocht ik wel eens een slokje “proeven”. 

Ik heb een paar keer sigaretten en wiet gerookt. Ik vond wiet roken wel leuk en veel fijner dan alcohol drinken. Ik ben ook een paar keer high geweest op wiet. Dat was wel heel raar. Ik was een beetje gestrest, maar het voelde heel fijn tegelijk. Ik heb nog nooit harddrugs (Pillen bijvoorbeeld; XTC, LSD). Ik wil het eigenlijk ook niet. Ook al wil ik wel een keertje een Magic Mushroom proberen, maar dat misschien later. 

Mijn mening over alcohol en drugs is: Wat een troep. 

Groeten,

Venus

 

Badge

Hey, persoonlijk (Ik ben momenteel 15) drink ik alleen wat met oud en nieuw. Zelf hoop ik niet (ook niet na mijn 18e..) weekenden lang dronken te zijn. Maar het lijkt wel alsof kinderen steeds vaker al regelmatig dronken zijn & drugs gebruiken, dus vandaar wat vraagjes:

 

  1.  Wat is je leeftijd?
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt?
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest?
  4. Heb je weleens drugs gebruikt?
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je?
  6. Mening over alcohol en drugs? 

 

Thanks!

Ben het wel met je eens, ken leeftijdsgenoten die al wel dronken zijn geweest, en hebben gerookt of dr nog steeds aan doen

Reputatie 4
Badge +3

Hey, persoonlijk (Ik ben momenteel 15) drink ik alleen wat met oud en nieuw. Zelf hoop ik niet (ook niet na mijn 18e..) weekenden lang dronken te zijn. Maar het lijkt wel alsof kinderen steeds vaker al regelmatig dronken zijn & drugs gebruiken, dus vandaar wat vraagjes:

 

  1.  Wat is je leeftijd? 13
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? nee en ik wil het ook niet proberen 
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? nee
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? nee
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? nooit
  6. Mening over alcohol en drugs?  ik zou het niet doen want het is gewoon gif voor je lichaam, af en toe is niet heel erg maar doe het niet te vaak want dat is gewoon erg slecht voor je.

 

Thanks!

 

Badge
  1.  Wat is je leeftijd? 14
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? ja
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? nee
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? nee
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je?  niet vaak ongeveer 2 keer per maand met mijn vrienden als we bij elkaar blijven slapen
  6. Mening over alcohol en drugs? Alcohol: je kan het drinken als je er maar gewoon voor zorgt dat je nog controle over jezelf hebt dus niet te veel drinken. Drugs: ik vind dat je wel af en toe kan blowen maar drugs zoals pillen en snuiven vindt ik een beetje over de top gaan.

 

 

Reputatie 4
Badge +4
  1.  Wat is je leeftijd?     14
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt?     ja
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest?     bij speciale gelegenheden glaasje bubbels of glaasje rode wijn bij het eten . Nooit dronken , heb hekel aan dronken mensen .
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? Nooit drugs tenzij sigaretten ook bij drugs horen .
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je?     Nooit dronken , drinken alleen zie 3.
  6. Mening over alcohol en drugs?  Een drankje mag maar nooit drinken om te drinken en dronken te worden . Drugs veroorzaken veel ellende dus ga ik nooit doen , ik rook sigaretten dat is al ongezond genoeg , haha .
Badge
  1.  Wat is je leeftijd? 15
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? Ja
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? Thuis en op een feest dronken
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? Spuiten en slikken nee, roken en blowen wel
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? Niet bijgehouden hoevaak k dronken ben geweest
  6. Mening over alcohol en drugs?  Gewoon doen als je er plezier mee hebt
  1.  Wat is je leeftijd? Meisje van 16
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? Ja
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? Thuis, op feetjes, buiten. Ja ik ben vaker dronken geweest
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? Ja geblowd een aantal keer, voor het eerst op m’n 14e
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? Om de week denk ik. Ik zou wel vaker willen maar soms is het moeilijk om er aan te komen op je 16e
  6. Mening over alcohol en drugs? Ik vind dat het wel spanning toe voegt en dat het vaak leuk is. Wel moet je er natuurlijk mee oppassen.
Reputatie 3
Badge

 

 

  1.  Wat is je leeftijd?  16
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? Ja
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? Ja, thuis bij mijn ouders, op feesten, in me eentje savonds, op school en ben bijna elk weekend wel dronken.
  4. Heb je weleens drugs gebruikt?  Ja
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je?  elk weekend
  6. Mening over alcohol en drugs?  Alcohol s lekker :)

 

 

 

Hey, persoonlijk (Ik ben momenteel 15) drink ik alleen wat met oud en nieuw. Zelf hoop ik niet (ook niet na mijn 18e..) weekenden lang dronken te zijn. Maar het lijkt wel alsof kinderen steeds vaker al regelmatig dronken zijn & drugs gebruiken, dus vandaar wat vraagjes:

 

  1.  Wat is je leeftijd? 14
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? Een keer een slokje maar niet echt
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? Nvt
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? Nee
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? Nooit
  6. Mening over alcohol en drugs? Drugs nee nee, alcohol ik kan niet wachten tot ik 15 ben want dan mag ik met mate drinken. Dat lijkt me wel leuk.  

 

Thanks!

 

Reputatie 7
Badge +7

 

  1.  Wat is je leeftijd? 15
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? ja
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? ja, niet zwaar dronken, maar wel net iets over de rand, 1x op vakantie door blikken carlsberg en 1x thuis door glazen hugo
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? nee
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? ik drink wel, 2x dronken geweest
  6. Mening over alcohol en drugs?  drugs vind ik dan wel weer een beetje te veel, waarschijnlijk nooit doen. maar drinken vind ik prima zoals ik het doe (wel met overzicht van mn ouders)

 

Thanks!

 

Reputatie 7
Badge +19

Hey, persoonlijk (Ik ben momenteel 15) drink ik alleen wat met oud en nieuw. Zelf hoop ik niet (ook niet na mijn 18e..) weekenden lang dronken te zijn. Maar het lijkt wel alsof kinderen steeds vaker al regelmatig dronken zijn & drugs gebruiken, dus vandaar wat vraagjes:

 

  1.  Wat is je leeftijd? 12
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? Ja 1 keer geproefd heel vies dus nooit meer
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? Thuis en nee niet dronken het was klein slokje
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? Ne
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? Nee
  6. Mening over alcohol en drugs? Slecht voor je

 

Thanks!

 

Reputatie 7
Badge +17
  1.  Wat is je leeftijd?  12
  2.  Heb je weleens alcohol gebruikt? slokjes Oud bruin om te proeven
  3. Zoja; thuis of op feestjes, weleens dronken geweest? nee
  4. Heb je weleens drugs gebruikt? nee bah
  5. Hoevaak ben je dronken óf drink je? nooit :)
  6. Mening over alcohol en drugs?  ik denk dat ik drugs nooit doe en alcohol met verstand .

Grtz liefs Julian X

Reageer