Vragen over shisha

  • 29 March 2016
  • 21 reacties
  • 1731 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,

Ik heb net een elektrische shisha pen bestelt. Heeft iemand wel eens shisha gedaan? Of wil je hier wat over kwijt?
Ik had wel een vraagje. Welke smaak is het lekkerst?

Red bull
Chocolade
Kokosnoot
Cola
Honing
Koffie
Mokka
Vanille
Wiskey
Caramel
Mojito
Amaretto
Cocktail
Cannabis
Pina Colada

Menthol
Marlboro met mentol
Bubblegum
Mint

Watermeloen
Sinaasappel
Perzik
Peer
Passievrucht
Mixed fruit
Meloen
Litchi
Kiwi
Kers
Framboos
Druif
Citroen
Bosbes
Appel
Ananas
Aardbei
Banaan
Mango

Drum
Peter Stuyvesant
Kent
Lucky strike
Pall mall
Marlboro
Desert ship
Sigaar

Groetjes,
Bloodboy

21 reacties

Hai,

Als je daarmee begint zal de overstap op sigaretten klein zijn.
De smaken die je noemt vind ik lekkerder (behalve de laatsten) klinken als het roken idee. (Dan bedoel ik het spul zelf bv citroen)
Ik heb appel en kers en vind het zelf erg fijn werken. 🙂
Ik heb zelf bosbes, die vind ik denk ik het lekkerst van alle die ik heb geprobeerd. Ik ben het niet helemaal met menspersoon eens dat het verleid tot roken, ik ben dol op shisha maar ik vind sigaretten nog steeds om te kotsen. Zorg wel dat je het niet te vaak rookt om niet verslaafd te worden. Ikzelf hou het op één pen per jaar.
Een pen gaat inderdaad vet lang mee! Ik ben het er ook niet mee eens dat het verslavend is. Ik gebruik het eens in de zoveel tijd maar dat is dan meer omdat ik 'm weer ergens tegenkom haha. Het is niet zo dat ik er dan echt behoefte aan heb.
Ik zelf rook soms. Maar de shisha pen vind ik echt het lekkerst.
Helaas heb ik mijn elektrische shisha nog niet binnen. Ik hoop dat die volgende week binnen komt!
Ik wacht er al 3 weken op. Leven China!
ik vind shisha vies
Shisha is lekker ja roken nog nooit gedaan maar daar heb ik geen behoefte aan aardbei smaakt niet zo vind ik appel is mijn favoriet
Watermeloen en red bull
Waarom zou je shisha roken en dan met al die smaken als het product waarvan de smaak is vaak gezonder en goedkoper is?
shisha is wel lekker idderdaad ik begon shisha te roken op de kermis in de zomer maar toen stapte ik over op sigarretten omdat ik dacht als ik shisha kan kan ik ook sigarretten roken dus deed ik dat tot me ouders er achterkwamen dat ik rookte toen ben ik gestopt en de gene die het voor me haalde wil het nu ook oppeens niet meer voor me halen ik ben 13 trouwens
Maar begin niet aan sigarretten wel shisha maar echt niet roken want dan wordt je verslaafd aan tabak en dat is niet goed en als je te veel shisha neemt kun je flauw vallen en als je veelste veel neemt dan kan je in coma raken dus wees voorzichtig 1 pen is genoeg
Flauwvallen en in coma raken lijkt mij enigzins overdreven.
Wat je eerder zult merken is irritatie aan de luchtwegen, maar het is nog niet duidelijk wat de gevolgen zijn op lange termijn.
Ik doe er altijd cola in. Ik word dan stoned van de karamel.
Badge

Ik heb zelf een shisha pen, smaak is berry mix hier zit bosbes, framboos en aardbei in en deze is erg lekker. Ik zou zelf wel zeggen dat ik verslaafd ben omdat ik geen dag zonder kan en ik heb altijd het gevoel dat ik het moet doen. Mijn favoriete smaken zijn mango, annanas en de berry mix.

Reputatie 7
Badge +19

Wat is een shisha pen?

Roken is tegen de lering van de kerk

Wat is een shisha pen?

een soort van elektronische sigaret, 

Hai,

Als je daarmee begint zal de overstap op sigaretten klein zijn.
De smaken die je noemt vind ik lekkerder (behalve de laatsten) klinken als het roken idee. (Dan bedoel ik het spul zelf bv citroen)

De overstap valt mee, ik vape sinds mijn 13e en ben nu 17, ik heb nog nooit echt zin gehad in een sigaret, ik denk dat het echt verschilt per persoon

Reputatie 7
Badge +19

@dennissss Dank voor je uitleg.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Het is heel slecht voor je !!!!! Ik weet dat het lekker voelt , maar het is echt super slecht. Ik zou het echt niet proberen . Het is ook super gevaarlijk !!! Je kan verschrikkelijke ziektes krijgen door de ding !!! Je weet nooit wat in die ding zit . Misschien iets griezeligs ???

 

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Hoe werkt dan zo'n ding? Ik bedoel het is elektrisch dat kan je toch niet roken?

Wilhelmavemela.

Badge

Ik had zelf Red Bull en die was naar mijn mening erg lekker. En fruit smaken zijn vaak wel nice

Reageer