Verslaving - De Kindertelefoon?

  • 23 December 2019
  • 17 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Zijn er eigenlijk nog meer mensen dan ik die verslaafd zijn aan dit Forum, ik ben eventjes benieuwd wie gewoon verslaafd zijn aan het forum. Ik vindt zelf dat ik verslaafd ben aan het forum (Maar deze verslaving is in tegenstelling tot alle andere verslavingen positief aangezien ik mensen help met mijn verslaving eigenlijk).

-Dr8gon99

 

 


17 reacties

hey

 

tot 4 maanden geleden was ik ook "verslaaft" aan het forum. ik voelde me hier thuis en ik kon mensen helpen. ik las echt elk topic die er was een hield elk toppic ik de gaten. maar omdat dit forum een goede en slechte invloed kan hebben op mij. zit ik een stuk minder online. maar ik heb soms nog dagen dat ik er de hele dag op zit een heb soms dagen dat ik er helemaal niet achter zit. en een dat zo als vandaag, ik heb online op rustige momenten maar ik probeer ook op momenten rust te nemen. 

dus ja en nee. ik probeer een tussen oplossing te zoeken

 

groetjes blue

Precies hetzeldde als @Blue 

 

Daarnaast was ik er zelf klaar mee om alleen maar topics te zien van penis lengtes en vragenlijstjes.

Heb zeld een topic gehad dat even het meest gereageerse topic  was totdat @Blue over me heen ging.

 

 

Zelf denk ik dat jij wss hetzelfde krijgt, nu ben je enthusiast enz, maar na een paar weken de hele tijd zelfde soort topics te zien en er soms geen nieuwe bij komen, dan krijg je er minder zin in…

Dat is niet erg en ik zeg niet dat dit 100% zal gebeuren maar dat denk ik.

 

 

Toen ik zelf dagelijk actief was, kwamen er geen relevante topics meer en dan kan je niks, reageren op topixs van 1 jaar terug is redelijk zinloos aangezien er toch een soortgelijk topic is

 

Wel leuk dat je zovaak online bent, komt er toch nog een nieuwe generatie na @Pin @Kenshin @Blue  @MensPersoon  @M en Ms @Asy en ik (ben ik iemand vergeten?)

haha Ronald 

je hebt gelijk mijn toppic was/is te groot geworden. ik dacht toen eh.. mijnigezien (ff naam opgezocht) zijn dat de joune het grootst was ooh die ga ik gelukkig nooit in halen, oeps 🙊

het klopt wel dat die stomme mastrubeer en vragenlijst (over seksualiteit) toppics vervelend woorden na een maand of zo. 

 

eh je hebt ook nog:

mijnigezien, future en mr.s 

op het forum gehad 🤔 ze waren in mijn ogen vaak actief vroeger. en nog een formur maar die veradert haar naam elke keer als ze nu online ik geweest... 

 

groetjes blue 

Wie beweert hier dat ik onderdeel ben van een verdwijnende generatie?!

Even los van dat soort flauwe dingen:

Het forum is een erg leuke bezigheid, dat zal ik niet ontkennen.
Je plezier wordt echter nogal de grond ingeboord als je je honderste vragenlijst of vraag over je piemellengte voorbij hebt zien komen.
Sommige gebruikers hebben de neiging om meer dan vijf topics over exact hetzelfde onderwerp te plaatsen.
Dat zou minder erg zijn als ze vervolgens de kritiek niet zouden onderduiken en niet zouden klagen over onze antwoorden, maar dat is volgens mij een zeer persoonlijke ervaring.
Mijn punt is dus als volgt:
Het forum is super leuk en ga vooral je gang, maar weet dat er ook minder leuke dingen zijn.
Spendeer dus niet al te veel tijd aan de vragen, die elke keer voorbij komen, of maak zelfs gebruik van antwoorden die je eerder hebt gegeven of die van een ander.
Ik moest op een gegeven moment mijzelf quoten, omdat het dus zo repetitief werd.

Ik antwoord ook wel steeds dezelfde dingen op die vragenlijsten. Ze zijn ongeveer hetzelfde als de andere 100 vragenlijsten.

-Dr8gon99

Hi

Jup, ik ben ook forum verslaafd😂 vooral op mn vorige account had ik binnen een week meer dan 3 badges😂😂 dusja, je bent niet de enige.

 

Je plezier wordt echter nogal de grond ingeboord als je je honderste vragenlijst of vraag over je piemellengte voorbij hebt zien komen.
Sommige gebruikers hebben de neiging om meer dan vijf topics over exact hetzelfde onderwerp te plaatsen.
Dat zou minder erg zijn als ze vervolgens de kritiek niet zouden onderduiken en niet zouden klagen over onze antwoorden, 

dat is volgens mij een zeer persoonlijke ervaring

Dat is waar, ik kan me daar ook ma-te-loos aan storen😒

Op dit account had ik in 2 weken (Gisteren nog 614) 614 berichten en 12 badges. Dit is best wel aardig wat geloof ik.

-Dr8gon99

Badge

Ja ik ben ook verslaafd het is gewoon leuk om te doen en je leert er van 👍

Ja, dit forum is leuk en je voelt je goed door de mensen die er zijn, zoals bijvoorbeeld: Pin, Kenshin, Menspersoon en Blue. Zij zijn de 4 meest actieve mensen op dit Forum qua helpvolle reacties.

-Dr8gon99

hey 

 

ik vraag me af of de mijne tegen woordig helpend zijn 😅

vroeger kon ik voor me gevoel beter helpen. 

maar dr8gon jij hebt sinds dat je er bent ook veel mensen kunnen helpen onder andere mij…

vergeet je zelf ook niet he! 

 

groetjes blue

Wie beweert hier dat ik onderdeel ben van een verdwijnende generatie?!

 

ik zeg niet dat hij verdwijnt alleen dat het een nieuwe generatie is, en generatie’s overlappen elkaar soms:wink:

 

Blue, ik vindt jou vaak helpende reacties plaatsen onder diverse topics. Ik help natuurlijk ook mensen maar niet zo actief en goed als jullie het doen natuurlijk :wink:

-Dr8gon99

Hey,

Ik denk dat ik me vroeger wel verslaafd (of iets in die trent) had kunnen noemen, maar nu toch echt niet meer. Het is eigenlijk al zoals ronald2001 zei. Op een gegeven moment komt er niks nieuws meer bij, omdat je continu checkt en overal al een reactie op hebt gegeven. Vervolgens zijn het steeds dezelfde topics. Vaak ga je er ook positief in, maar halen je eigen problemen je toch weer in. Maar goed. Geniet ervan, zo lang het nog mag voortduren. Ik hoop voor jou erg lang!

Gr. Pin

Ja, het zijn inderdaad vooral die seksvragenlijsten die er bijkomen.

-Dr8gon99

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik!!!

I love it

Ik hou van deze Forum

Ik denk niet verslaafd 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @TheMightySlayer

Ook al is dit topic al ongeveer 2 jaar oud: 

ik ben ook verslaafd aan het forum. Alhoewel de sexvragenlijsten en de topics over piemellengtes en sex met familie mij niet zo verslaafd maken, vind ik het wel erg leuk om mensen te helpen met hun problemen. Volgens mij zijn wij nu de nieuwe generatie Blue.  ;)

 xx Eenmeisje004 

Reageer