I heb een groot probleem, ik ben verslaaft aan stelen. Het klinkt misschien gek maar het is zo..
Het begon als een snoepje of een koekje teveel pakken, no problem dat doet elk kind wel is, en me moeder had het denk ik echt wel door als er ineens een half pak koekjes weg was, maar het bleef niet bij een koekje, of een snoepje.. Ik ging chips en drinken stelen.
En zakken snoep, en steeds meer en meer, maar me moeder kwam reageer en deed de voorraad kast op slot, dus ik kon het niet meer stelen..
Maar om tof aan chips snoep en drinken en andere vreet en drink waren te komen ging ik geld stelen..
Eerst €0,50 tien een euro, en twee en vijf en tien en soms zelfs 20! En dat is tot een verslaving gekomen..
Ik weet niet waarom is steel maar wel dat ik eraf moet zien te komen.. Want ik zit nu diep in de schulden bij me moeder!
Want ik kan nu niet meer stoppen!
Heeft iemand tips om hier vanaf te komen?
Alvast tanx!
Xx karen
ALLES VERTELLEN
je moeder zal in het begin boos zijn maar ze zal je begrijpen en helpen
Succes xx marjolein
En laat je moeder een keer haar portomonee thuis liggen als niemand thuis is.
Weersta het. Als dat je lukt, zal dit je een supergevoel geven, waardoor je het niet meer doet.
Doe dit niet 1 keer, maar vaker. Tot de verleiding volledig weg is.
Suc6, en ik sta achter je!
XxX ManoukX
veel succes en veel liefs xxx ekmefje
Ik heb precies het zelfde alleen bij mij lopen de bedragen wat hoger op.
Ik snap alleen niet waarom ik het doe. mijn moeder vroeg het gisteren aan me en ik heb het bekend dat ik steel.
Maar ik weet zelf niet eens waarom..
[/quote]
Hallo
I heb een groot probleem, ik ben verslaaft aan stelen. Het klinkt misschien gek maar het is zo..
Het begon als een snoepje of een koekje teveel pakken, no problem dat doet elk kind wel is, en me moeder had het denk ik echt wel door als er ineens een half pak koekjes weg was, maar het bleef niet bij een koekje, of een snoepje.. Ik ging chips en drinken stelen.
En zakken snoep, en steeds meer en meer, maar me moeder kwam reageer en deed de voorraad kast op slot, dus ik kon het niet meer stelen..
Maar om tof aan chips snoep en drinken en andere vreet en drink waren te komen ging ik geld stelen..
Eerst €0,50 tien een euro, en twee en vijf en tien en soms zelfs 20! En dat is tot een verslaving gekomen..
Ik weet niet waarom is steel maar wel dat ik eraf moet zien te komen.. Want ik zit nu diep in de schulden bij me moeder!
Want ik kan nu niet meer stoppen!
Heeft iemand tips om hier vanaf te komen?
Alvast tanx!
Xx karen
nou karin
ik zit met het zelfde probleem
dus je bent niet de enige
groetjes rhodé
Een Elastiekje om je pols. Elke keer als je de neiging hebt om te stelen, schiet je het elastiekje tegen je pols aan.
En laat je moeder een keer haar portomonee thuis liggen als niemand thuis is.
Weersta het. Als dat je lukt, zal dit je een supergevoel geven, waardoor je het niet meer doet.
Doe dit niet 1 keer, maar vaker. Tot de verleiding volledig weg is.
Suc6, en ik sta achter je!
XxX ManoukX
beste manouk
dank voor de tip
hopelijk helpt het
groetjes rhodé
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.