Skip to main content

Ik heb een extreme fetisj en verslaving. Ik moet elke dag klaarkomen. Alleen ik kan het niet zonder vieze en gedragen meisjes/vrouwen slipjes te gebruiken. 

Het is zelfs zo erg dat ik eigenlijk geen zin meer heb in seks. Seks vind ik minder lekker masturberen met een slipje. 

Het is zo erg dat ik ook niet meer kan klaarkomen tijdens de daad. Ik schaam me er wel voor. 

Deze fetisj is ooit geboren door een ex vriendin.

Ik heb nu een enorme voorraad slipjes waar ik niet trots op ben.  

Ik probeer ze ook op alle manieren te krijgen.

Ik durf er maar niemand over te praten, want ik schaam me ervoor. 

Ik kan ook slecht functioneren.  Ik merk dat school en bijbaantje er onder lijden. Ik kan daar niet presteren en ben hierdoor altijd te laat. 

Mijn omgang met mensen verergerd extreem. Was erg populair nu wil ik alleen maar spelen met vieze slipjes.

Is mijn gedrag raar of moet ik er iets tegen doen? 

Graag jullie mening.

( Deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon wegens regel 6. Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken worden verwijderd )

Hoi, 

Ik ben een jongen en ik snap dat mastruberen vrij verslavend kan zijn, maar dit is best extreem. Probeer het af te bouwen ga op de dagen dat je een lange schooldag juist niet mastruberen en in het weekend en op de korte schooldagen dan weer wel. En naar een tijd je ben je daar weer aan gewend en dan alleen in het weekend en 1 keertje door de week. Waarom op een lange schooldag niet rukken, nou dan heb je op school al veel afleiding dus dan is het thuis minder moeilijk. Vergeet niet om nog te genieten hé, want laten we eerlijk zijn het is echt een top gevoel.
veel succes en ik hoop dat het lukt. 

Reageer