Skip to main content
Vraag

verslaafd aan luiers

• January 18, 2023
  • 4 reacties
  • 498 Bekeken

Ik ben dus 13 en ik ben verslaafd aan luiers maar weet iemand hoe ik kleine luiers (maat 7) goed om krijg en voor iedereen die dat ook is koop ze op marktplaats of zoek een gratis advertentie. Wat vinden jullie hier van?

4 reacties

• January 18, 2023

Als ze niet passen dan passen ze niet

Forum|alt.badge.img+1

je kan ook luiers kopen in grotere maten. ik heb hier wel wat over gelezen. ik weet niet of dit bij jou ook zo is maar bij sommige mensen die graag luiers dragen kan het zijn omdat ze trauma hebben opgelopen of een slechte babytijd hadden. maar zoals @jaivy  al zei als ze niet passen dan past het niet. draag ze ook niet te strak want dat kan pijn gaan doen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 28, 2025

Kleine luier krijg je niet aan .

Want ze kunnen pijn gaan doen. 

Of ze schuren of gaan kapot en dan kun je er niks meer mee .

Dus pak dan een luier die je wel past 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 16, 2025

Hooii

ik draag zelf ook luiers, pampers maat 8. Deze zijn voor minimaal 17 kg maar ik ben niet heel lang en ookniet heel zwaar dus ik pas deze nog goed. Het houdt mijn plas goed. Ik weet niet welk merk en welke soort luiers je draagt, bijv luierbroekjes kunnen soms strakker zitten omdat je niet exht zelf de breedte kan bepalen (ik draag zelf geen broekjes omdat vaak de zijkantjes doorscheuren, zeker bij pampers pants) ik raadt zoizo luiers met tapejes aan en een grotere maat, je kan kijken naar bijv drynites of zelfs volwassen luiers, als je liever baby-luiers draagt is wss de grootste maat pampers maat 8 of kruidvat maat 7 hoop dat je hier iets aan hebttt