Skip to main content

Hoi alle ik ben RRV7 en ben 13 jaar 

Ik ga jullie wat vertellen over mijn verslaving ik ben 2 jaar verslaafd geweest aan red bull dat echt slecht is voor je waar begon het nou ik zag het veel mensen drinken en mijn ouders zeiden dat het slecht is maar ik geloofde het niet dus ik had een keer een blikje gedronken en dat ik vond het lekker dus dan ga je nog een keer drinken en zo tot ik in het ziekenhuis terecht kwam ik besloot om te stoppen maar dat is moeilijk dus ik kreeg hulp van mijn familie en daardoor ben ik 6 maanden en 2 weken clean en daardoor ben ik van kadr naar vwo gegroeid 😎😎 dus BEGIN NOOIT

Blij dat je er vanaf bent! Echt knap dat je vanaf kader naar vwo bent gegaan!


Hey! Wat een mooie omslag en echt knap dat je dit doet! Je mag trots zijn op jezelf, en goed dat je anderen waarschuwt voor de gevaren!! 

Liefs, Tover xxx


Heyy,

Wat knap dat je van je verslaving af bent gekomen! Wees trots op jezelf dat heb je echt heel goed gedaan!!💪

En goed dat je deze boodschap met ons deelt om anderen te waarschuwen! 

Liefs, ItsJustMe <3


heel erg bedankt alle!!!!


Jo ik heb ook een verslaving, ik ben verslaafd aan fappen. Als ik daarmee stop ga ik dan ook van kader naar vwo?


 

kans is wel groot dat je sws wel slimmer dus ik denk van wel

 


Heeyy, wat geweldig om te horen dat je van je verslavinkje af bent. En ook echt super knap om van kader naar vwo te gaan wow! Wees zeker trots op jezelf
Energy kan inderdaad best wel verslavend zijn. Volgens mij mag je het daarom ook pas kopen vanaf 14, ook omdat het best wel slecht is voor je gezondheid. Natuurlijk kan 1 blikje in de maand niet een super groot probleem worden, maar heel veel is natuurlijk wel super ongezond! Goed dat je ons waarschuwt voor wat er kan gebeuren als je teveel daarvan drinkt!
Groetjes Honing! 


Reageer