Vraag

Vapen vertellen tegen ouders?

  • 1 January 2023
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Badge

Ik heb mijn zus 16 jaar betrapt op vapen mijn broer wist het en ik keek in haar la en zag een vape zal ik het tegen mijn ouders vertellen het zit me namelijk een beetje dwars ik ben 15 had ooit een biertje gedronken en ze heeft het okk tegen mijn ouders vertelt ze zeu tegen mij ik wil dat jii gezond blijft dus mijn vraag zal ik het vertellen tegen mun ouders


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Is wel een beetje snitchen, maar goed zij heeft ook meteen verteld dat jij een biertje dronk dus ja, ik zou het gewoon tegen je ouders vertellen.

Badge

Klopt maar ze weet dat k ook ooit heisje heb gehad van vaoe die k meteen heb weg geflikkerd dus ja da kan ze ook zeggen maar ja 

Reputatie 7
Badge +19

ik zou het er eens met je zus over hebben. Snitchen is niet aardig en kan een band verpesten dus het is een overweging die je moet maken.  Dus als je het gaat zeggen moet je het in het belang van haar doen en niet om te snitchen.

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou aan zus zeggen (en niét aan je ouders) dat je weet van de vape , zo heb jij iets achter de hand wanneer zij jou eens betrapt op iets wat ouders niet mogen weten :) 

Reputatie 7
Badge +15

Dit kan gwn niet serieus zijn 

Wr miet?! 
 

volgensmij wel.. en ja… @Ianka , achter de hand houden kán , maar het gaat òk om de gezondheind (!) van zus…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer