Skip to main content
Vraag

vape kapot??

• 10 januari 2025
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

BananenpoederXD
Forum|alt.badge.img

Hey mensen ben ik weer x, ik heb dus een vape en die is in 10 minuten van 5% naar 99% gegaan. K weet niet of dit mogelijk is en schadelijk is voor me vape maar als dat zo is zeg t dan ajb xx

Forum|alt.badge.img

Ik denk dat je een "smart vape” bedoelt waar je het batterijpercentage kan zien.

Ik ben er even vanuit gegaan dat je vape een accu heeft met een capaciteit van 500 mAH 

vervolgens heb ik berekend dat met een gemiddelde oplader je vape binnen ongeveer 15 min vol zou moeten zijn, dus dat komt enigzins overeen met je verhaal.

In principe is het niet schadelijk dat je vape binnen 10 minuten weer vol is, maar het kan zo zijn dat je oplader té veel stroom naar de vape stuurt. dus kan de vape erg warm worden tijdens het opladen.

ik raad het aan dat je tijdens het opladen je vape niet bedekt met iets zodat de warmte wegkan, en dat je er bij blijft als ie oplaad (dat zou wel moeten lukken als de oplaadtijd maar 10 minuten is). Misschien kan je anders ook een keer een andere oplader gebruiken en kijken of de vape nogsteeds zo snel oplaad.

(kort: het is niet erg dat je vape zo snel oplaad, maar kijk wel uit als de vape te warm wordt.)

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Mvg,

Hanspeter149

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen