Vraag

Vape halen op 13 jaar?

  • 29 August 2021
  • 3 reacties
  • 1037 Bekeken

Badge

Heyy

Ik ben een jongen van 13 jaar en heb nooit iets gehad met roken, smoren en dergelijke, maar overlaatst, was ik bij een vriend en mocht ik van z'n vape proeven, nou dat vond ik wel lekker, het was niet veel maar ik zou er zelf een willen kopen om te testen maar heb geen idee waar ik dat zou moeten doen.. Kan iemand me helpen? (Ik ben ervan op de hoogte dat dit niet gezond is, wijs me hier niet op.)


Dit topic is gesloten

3 reacties

mocht ik van z'n vape proeven

zelf een willen kopen om te testen

Je hebt er al een getest, maar sure.

De vraag is dus waarom je er een wilt kopen.

Misschien smaakt het lekker, maar dan kun je net zo goed snoep halen.
Als je damp in wilt ademen kun je waarschijnlijk beter een stomende douche pakken.

Een goedkope hobby is het in ieder geval niet echt en het zal je leven niet beter maken.
De kosten wegen dus niet echt op tegen de voordelen.

 

(Ik ben ervan op de hoogte dat dit niet gezond is, wijs me hier niet op.)

Ah yes, als 13-jarige vrijwillig en bewust je gezondheid naar de kloten helpen, goed idee!

Either way, we zouden je niet eens tips mogen geven, want dat is in strijd met forumregel 9:

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

Kortom: als je het echt zo graag wil, zal je het ofwel zelf uit moeten zoeken ofwel aan die ontzettend stoere vriend met z’n vape moeten vragen.

Liever zou ik zien dat je er nog eens goed over nadenkt; een verslaving en beschadiging van je gezondheid op je 13e weegt denk ik niet op tegen de chemische zooi van een vape.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Dit topic is in strijd met forumregel 9:

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.

Om deze reden wordt dit topic gesloten.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)