Vraag

vape

  • 22 February 2024
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,
 

Ik heb ongeveer een jaar geleden een keer gevaped van een vriendin haar vape. Ik heb hier een beetje spijt van verder heb ik het nooit gedaan, maar ik was gewoon heeeel nieuwsgierig!

Die vriendin van mij begon alleen met vapen en toen ging ze roken, en nu zit ze aan de sigaretten en druggs en drank! Noem het maar op. 
 

Ik wil écht niet zo eindigen. Ik weet hoe slecht het is voor je. Maar een andere vriendin van mij uit mijn klas heeft ook een vape (en nog wel meer vriendinnen). Ik had gevraagd als ik na de vakantie ook nog een keer mocht vapen van haar vape. Het mocht van haar natuurlijk, maar ik denk best wel vaak aan vapen en ik wil echt niet verslaafd worden.

 

Het begint bij 1x roken/vapen

Je vond het lekker dus je wou nog meer 

En zo gaat dat maar door en door, tot dat je verslaafd bent. 
 

Ten eerste is het heel veel geld verspilling, en ten tweede is het natuurlijk ook heel slecht voor je! 
 

Wat ik hier mee probeer te zeggen is: 

begin er nooit mee, het is slecht voor je en ik heb soms echt de neiging om het te doen. Ik heb er best veel last van dat ik er best wel vaak aan denk. En ik weeet dat als ik het toch maar 1 keertje doe, dat die 1 keer veel vaker wordt! 

Heeft er iemand ook nog tips voor mij om er minder aan te denken ofzo? Want je hoeft je nu in ieder geval nog geen zorgen te maken maar ik wil niet dat ik het wel ga doen! xxx


2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @pipxc 

probeer gw aan iets leuks te denken of een leuke hobby doen dat helpt vaak wel!

ik ben blij dat je wel realiseerd dat het slecht is dat helpt ook een beetje

miss klinkt het een beetje hard miss moet je ff een beetje afstand houden van je vriend(en)(innen) wanneer ze vapen!

Groetjes @Kingboy  en fijne dagen!🤠👑

Reputatie 3
Badge +1

Hey @pipxc 

probeer gw aan iets leuks te denken of een leuke hobby doen dat helpt vaak wel!

ik ben blij dat je wel realiseerd dat het slecht is dat helpt ook een beetje

miss klinkt het een beetje hard miss moet je ff een beetje afstand houden van je vriend(en)(innen) wanneer ze vapen!

Groetjes @Kingboy  en fijne dagen!🤠👑

Dankjewel! Ik ben er zelf eigenlijk nooit bij wanneer ze vapen maar wanneer ze gaan vapen weet ik dat ik weg moet gaan hahah! 

Reageer