Vraag

the legend of zelda: tears of the kingdom verslaving

  • 23 May 2023
  • 9 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik heb laatst 5 onvoldoendes gekregen omdat ik te bezig was met tears of the kingdom spelen

dit is een beetje een probleem voor mij

ik wil wel goede cijfers

maar mijn tears of the kingdom verlsaving is te erg geworen, ik wil niet stoppen maar ik wil wel goede cijfers voor school

wat moet ik doen?


Dit topic is gesloten

9 reacties

Sterkte. Misschien moet je ook minder gaan doxxen en minder op d!scord rondhangen.

Als je goede cijfers wilt hebben moet je keuzes maken, of stoppen of iets anders laten, bijv hier het forum of wat @OwO_Chikako_OwO zegt niet meer doen dan! 

Reputatie 1
Badge +1

Sterkte. Misschien moet je ook minder gaan doxxen en minder op d!scord rondhangen.

He, niet zo onaardig doen! Hij heeft een gameverslaving en jij zit hier heel brutaal te doen!

He, niet zo onaardig doen! Hij heeft een gameverslaving en jij zit hier heel brutaal te doen!

 

Dit word letterlijk gedeeld door de TS op een forum troll d!scord server waarop mensen worden gedoxt. 

Reputatie 3
Badge +1

Is deze topic niet meer dan een week oud ofzo?

 

Dit word letterlijk gedeeld door de TS op een forum troll d!scord server waarop mensen worden gedoxt. 

Wat is dat waar jij het over hebt?

Reputatie 7
Badge +17

@TikTak er zitten op het forum een paar gastjes die het leuk vinden onzintopics te openen. Van de reacties maken ze dan screenshots en die delen ze op een d!scord server.

Reputatie 7
Badge +9

He, niet zo onaardig doen! Hij heeft een gameverslaving en jij zit hier heel brutaal te doen!

Nee serieus, deze topic opener heeft (volgens discord) iemand zn gegevens geleaked (huis adres, ip adres, telefoon nummer, volledige naam) etc. 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi allemaal, 

We zien dat er veel te doen is over Discord en dat berichten van gebruikers die bij ons actief zijn daar geplaatst worden met vaak negatieve toon en replies. Dat vinden wij natuurlijk erg jammer en vervelend! We willen dat het forum een veilige plek voor iedereen is, helaas lijkt niet iedereen daaraan mee te willen werken.

We zijn blij met deze signalen en ondernemen actie binnen de mogelijkheden die we hebben. Mocht je het vermoeden hebben dat iemand jouw berichten gebruikt óf dat iemand hier op het forum aan het trollen is, laat het ons dat via rapporteren weten, of mail ons via forum@kindertelefoon.nl.  Ga hierover niet op het forum de discussie aan en ga niet off-topic. 

We hebben het topic gesloten. 

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon)