Vraag

stiekem vape kopen

  • 6 February 2023
  • 11 reacties
  • 751 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben nina, en ik ben 15 jaar oud ( meisje)

Ik heb vriendinnen die vapen, en ik heb dat al weleens geprobeert, en ik wil zelf ook een vape kopen. 

M'n ouders kunnen zien wat ik online koop, en ik heb niemand die het voor mij kan bestellen.

Heeft iemand advies?

Ik weet dat vapen slecht is, dus dat hoef je niet te zeggen


Dit topic is gesloten

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Vapes kopen mag niet meer in Nederland. Althans, vapes met smaakjes. 

Reputatie 4
Badge +3

Mijn advies: doe het niet. Zelfs al doen al je vriendinnen het.
ookal maak ik geen beslissingen voor je dus hier is mijn advies voor als ik in jou situatie zou zitten.
Vraag je vriendinnen 1tje extra te kopen en betaal hun voor die vape.
Hopelijk heb ik je kunnen helpen

Reputatie 7
Badge +17

Mijn enige advies is: niet doen.  Verkoop van vapes aan minderjarigen is sws verboden.

En zoals jaivy al zei, vapes met smaakjes zijn verboden dus je hebt alleen nog vapes met tabaksmaak en die zijn echt heel saai.

Een paar klasgenoten van mij zijn ook begonnen met vapes en zijn nu verslaafd aan sigaretten en dat moet je helemaal niet willen.

doe je het omdat vriendinnen het doen? of omdat je t zelf wilt

Reputatie 4
Badge +3

hoi waarom wil je vapen?

Reputatie 4
Badge +3

Heyy ik (15)  vape zelf ook maar raad aan er zelf ni aan te beginnen je raakt snel verslaafd!

Reputatie 7
Badge +15

mijn tip zou zijn, ga er niet aan beginnen, want OOK E-sigaretten zijn slecht voor je, en je raakt er snel verslaafd aan en dan?! nou daar zit je met een verslaving, en handen vol geld die je uitgeeft aan een “langzame zelfmoord” tabak is troep, waar je niet aan moet beginnen.

 

ook als je stoer wilt doen, eigelijk is roken (onder groepsdruk) laf, niet stoer. dus nee, ik ga je niet vertellen hoe je d'r aan komt, ik geef je wël een veel betere andere tip, BEGIN D'R NIET AAN HET IS TROEP

 

Mij_Niet_Gezien :)

Badge

hey in je lokale dorp of stad , zijn er een paar winkels waarbij je dit kan kopen ,  probeer telefoon winkels ,meer info kan ik niet geven xxx

Reputatie 4
Badge +2

niet vapen! krijg je spijt van.

Reputatie 2
Badge +3

Ik weet dat vapen slecht is, dus dat hoef je niet te zeggen

Als je weet dat het slecht is, waarom doe je het dan?

Reputatie 6
Badge +5

Hoi allemaal,

Dit topic is in strijd met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Daarom is dit topic gesloten. 

Groetjes Renske (De Kindertelefoon)