stelen

  • 13 April 2021
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Ik heb vaak de neiging om iets mee te nemen zonder te betalen ookal doe ik het niet en wil ik het niet doen maar elke x als ik in een winkel kom zie ik iets lekkers en dan denk ik meteen oehh lekker voor vanavond maar ik heb geen zin om dat te betalen en ik wil van dit gevoel af voordat ik in de problemen kom iemand tips??


2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Ik heb vaak de neiging om iets mee te nemen zonder te betalen ookal doe ik het niet en wil ik het niet doen maar elke x als ik in een winkel kom zie ik iets lekkers en dan denk ik meteen oehh lekker voor vanavond maar ik heb geen zin om dat te betalen en ik wil van dit gevoel af voordat ik in de problemen kom iemand tips??

Ja dat is moeilijk te onderdrukken he… je kan misschien proberen om als je iets wilt stelen aan iets anders te denken?

Heyhoi! Ik snap wat je bedoelt!

Mijn tip is gewoon constant denken aan wat er zal gebeuren als je word gepakt.. Tegenwoordig hebben bijna alle winkels hekjes en word je dus nog voor je de winkel uit bent al gepakt.

Ook is stelen heel verslavend, dus ik hoop echt dat je ergens afleiding bij kan vinden dat je er niet mee begint, want het is heel moeilijk om er daarna weer mee te stoppen!

Reageer