Vraag

Snijden

  • 19 June 2021
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ik Snijd mijzelf omdat ik deprisief ben iek wordt namijlijk gepest omdat ik trensjonge ben tekst aangepast door KT regel  9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


2 reacties

Heyy

 

Wat naar dat je je zo voelt! 
 

Je kan iedere dag tussen 11 en 21 uur met de kindertelefoon chatten en bellen. Misschien lucht dat je wat op en kunnen de mensen daar je een goede hulp bieden.

Telefoonnummer kindertelefoon: 0800-0432
 

Snijden geeft je een fijn gevoel.. Ondanks dat je het een prettig gevoel vind is het het beste om er mee te stoppen. Het is namelijk niet goed voor je. Je kan proberen een alternatief te vinden tegen het snijden. Iets wat je kan doen als je drang hebt om te snijden. In het topic hieronder staan veel tips waar alternatieven staan. Misschien staat daar iets tussen wat je kan doen ipv de zelfbeschadiging. Misschien lukt het niet in een keer om te stoppen, maar als je langzaam afbouwt maak je al goede stappen!


Verder kan je misschien met iemand praten over je gevoelens? Je word gepest omdat je transgender bent en dat is niet oké.. Jij bent jij en dat is helemaal prima! Je kan met je mentor/juf/meester praten, maar ook met je ouders, huisarts, een docent of een vertrouwenspersoon. Praten is misschien lastig, maar het lucht echt! De mensen willen jou echt helpen en steunen om je beter te voelen! Als je niet durft te praten kan je ook een brief schrijven aan iemand en die geven. Dat is misschien wat makkelijker.

 

Sterkte!❤️

Groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +3

Nou ach ach wat een zielig verhaal! Ziet er heel echt uit ook weer!

Reageer