Beantwoord

Roken op mijn kamer zonder dat mijn ouders het merken

  • 2 November 2018
  • 9 reacties
  • 9571 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag, ik wil graag dit weekend op mijn kamer roken tijdens het gamen aangezien mijn ouders 1dagje weg gaan. Alleen de geur moet er welweg zijn voordat ze terug komen. Iemand tips? ventilator bij het raam zodat het weg trekt? alleen ik heb een deur met een beetje brede kieren dus zou het misschien naar de gang kunnen trekken? Geen bullshit over roken is slech enzo want dat weet ik wel lieve schat. gr ik proefiets
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 November 2018, 09:07

Bekijk origineel

9 reacties

nouja eerlijk gezegd denk ik dat wat je ook doet je die geur wel een beetje blijft houden aangezien in het van alles kan trekken(kleding,behang, etc...) maar het beste is om een raam open te zetten of gewoon niet te roken
De kans dat ze het toch merken is best groot. Het trekt inderdaad in je kleding, maar ook bijvoorbeeld in je dekbed. En mensen die roken, ruik je ook vanuit hun mond. Maar als je echt zeker weet dat je dit wilt doen, inderdaad gewoon een raam open zetten en hopen dat ze er niet achter komen. En natuurlijk alle sigaretten en as na afloop opruimen, maar dat lijkt me logisch;)
Uhmmm dat gaat en niet worden sorry.....

Rook lucht blijft enorm hangen in kleeding Haaren je denk bed gordijnen tapijt echt in ales.

En vaak als je een huis koopt waar eerst rokers in woonden kreig je dat er ook niet uit.....

Dus ik zou het niet binnen doen als ik jou was.
Een beetje een late reactie, sorry daarvoor maarja.
Kan je niet gewoon buiten gaan roken? Dat lijkt me verstandiger. Maar als je 't echt wil doen... Hier een paar tips:

  1. Ramen open.
  2. Niet met parfum spuiten, spuit met luchtverfrisser als je kamer al een beetje uitgelucht is.
  3. trek een ander shirt aan voor de zekerheid.
  4. Gebruik kauwgom voor je adem.
  5. Handen heel goed wassen.
Ik hoop dat dit je een beetje kan helpen.
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Als je ouders dan toch een weekendje weg zijn, waarom ga je dan niet buiten roken?

En wil je toch op je kamer doe het dan bij het raam, en ga naar het roken je handen wassen, of douchen, en gebruik smint dat helpt heel goed. En trek zoals hierboven al gezegd andere kleren aan.

En als je het nog nooit hebt gedaan, dan zou ik geen pakje van €10,- kopen. Koop er dan een van €6,20 of €5.90. En begin niet meteen de rook in te slikken, want daar kan je behoorlijk duizelig of misselijk van worden.

Gr: Mr.S
@Mr.S Zijn er pakjes van 5,90 ofzoiets? Zoja welke?😂😂😂
Reputatie 2
Badge +9
Gewoon kleine Marlboro is bij ons in de winkel 5,90 net als camel klein pakje
@Mr.S Oke dankjewelll
Badge

hoi, ik heb dit zelf ook wel meegemaakt. de beste tip is hele sterke parfum rondspuiten of een ventilator neerzetten of je raam open doen. zelf goed je tanden poetsen en of kaugom nemen. de kleding die daar naar stinkt even uit je raam hangen. succes

Reageer