Vraag

Roblox probleem

  • 24 June 2022
  • 5 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik ben tom. Volgens mij ben ik verslaafd aan verschillende games in roblox. Ik voel me heel rot daarover. Ik denk de hele dag en nacht over de game. En ik denk bijna alleen nog maar aan rubox (Soort geld in het spel) Kan iemand mij alsjeblieft een paar rubox geven? Heel erg bedankt als je het geeft. Ik zou je zooooo dankbaar zijn. Je zou zorgen dat ik niet de hele tijd aan roblox denk. Ik voel me heel rot.

 

Geef alsjeblieft robux! ALSJEBLIEFT!!?

Ik word gek?!


Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Sorry dat wort smeeken voor kerst

Badge

Een gameverslaving hebben is niks raars. Dat je heel graag robux wilt moet je echt voor smeken bij je ouders man. Geld groeit niet aan de bomen.

Reputatie 1
Badge +1

Thx

Hoi, ik ben tom. Volgens mij ben ik verslaafd aan verschillende games in roblox. Ik voel me heel rot daarover. Ik denk de hele dag en nacht over de game. En ik denk bijna alleen nog maar aan rubox (Soort geld in het spel) Kan iemand mij alsjeblieft een paar rubox geven? Heel erg bedankt als je het geeft. Ik zou je zooooo dankbaar zijn. Je zou zorgen dat ik niet de hele tijd aan roblox denk. Ik voel me heel rot.

 

Geef alsjeblieft robux! ALSJEBLIEFT!!?

Ik word gek?!

Eigenlijk vind ik dit een beetje overkomen alsof je gwn geen geld eraan uit wilt geven dus dat je maar op het forum gaat bedelen om geld. Dit is mijn eigen mening hoor, maar misschien bedoel je het heel anders

Reputatie 7
Badge +6

Dit topic gaat in tegen forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. Om deze reden wordt dit topic gesloten.