Beantwoord

papier roken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeft iemand ooit n stukje papier opgerold tot n sigaret en gerookt of weet iemand of papier roken of sigaret slechter is ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 July 2019, 15:59

Bekijk origineel

17 reacties

Best lekker man

Ik heb zelfs nog nooit gerookt laat staan dat ik papier ga roken, dat lijkt me al helemaal ranzig gewoon en ik hoef geen nare ziektes.

-Dr8gon99

@ MensPersoon

Niet een tekort aan zuurstof op de longen maar in je hoofd als je teveel trekt aan een vape ik geef toe dat ik er een heb en vond het stoer want wat een rook dus continu zat ik eraan te leuren tot ik flauw viel zuurstof tekort wat me liet flauwvallen. Waterdamp is niet zo erg tot het een longontsteking veroorzaakt
@Taylor ,
"dus veel zorgt dit voor water op je longen en een zuurstof tekort."
Waterdamp in je longen is geen probleem.
Niet alleen zit er sowieso al waterdamp in je luchtwegen, maar extra water doet je weinig kwaad.
Immers kun je dat gewoon ophoesten.
Je zult geen zuurstoftekort oplopen, omdat de longen zowel niet tijdelijk als niet permanent worden aangestast.
Teer en fijnstof zullen eerder zorgen voor een bepekte zuurstofopname.
Een e sigaret schaadt niet zoveel maar die keuze heb jezelf, nicotine of niet want het is de nicotine die het meeste schade aanbrengt.

Wat rook je in zo'n ding want velen roken er cannabisolie mee wat sowieso niet gezond is of 10 flesjes op een week weet een vape of e sigaret laat waterdamp achter rook je dus veel zorgt dit voor water op je longen en een zuurstof tekort.

Een e sigaret is voor nu en dan eens een trekje van te nemen dus rook je verstandig kan het op zich geen kwaad, heb 3x gelezen dat er in het ziekenhuis beland waren door vapen toen later bleek door wietolie dus is het de vape of hetgeen wat erin gaat? Roken is nooit gezond maar een vape zal wel gezonder zijn dan sigaretten als je geen misbruik maakt.
Heyo,

@yourlocalghost ,

Thnx. Had dat helemaal niet uitgezocht. Maar je hebt toch ook een sigaret of ding om juist af te kicken van roken. Daar kan je dan een bepaalde hoeveelheid nicotine in doen, en dat steeds minder.

Maar dat zal dan iets anders zijn.

In ieder geval sorrt voor mijn verkeerde info!

See ya!
Spookyzx.
@Spookyzx , het roken van een e-sigaret is niet per se minder gevaarlijk. Veel verkopers verkopen op deze manier hun producten maar in werkelijkheid is het zo dat er heel weinig onderzoek naar is gedaan. Er zijn meldingen over ziektes/aandoeningen die mogelijk worden veroorzaakt door het roken van een e-sigaret. Verder bevat het, net zoals bij reguliere sigaretten, vaak nicotine en hierdoor kun je verslaafd raken aan een middel waarvan je de gevolgen voor je gezondheid niet kunt overzien. Je zit dan vast aan een middel dat misschien wel schadelijker is dan een normale sigaret.
Hier kun je er meer over lezen;
https://www.nu.nl/weekend/5995848/dit-weten-we-nog-niet-over-de-gevaren-van-e-sigaretten.html


Verder raad ik het roken van papier en roken in het algemeen af.
Papier rook is schadelijk alsook sigaretten door de nicotine maar steek eens een blad papier in brand ga erboven staan en adem die damp in je voelt je alsof je stikt en ik raad het ten zeerste af want het kan fataal zijn. Wiet is verslavend en je bent weg niet realiserend wat er gaande is
Papier roken is slechter dan normaal roken. Het papier verbrand waardoor er stukjes terecht komen in je long en er gaatjes in branden. Ook word het papier gebleekt dus dat lijkt me ook niet echt gezond om in je longen te krijgen. Als ik jou was zou ik helemaal stoppen met roken en anders een vaporizer kopen (zonder nicotine) dat moet je natuurlijk ook eigenlijk niet doen maar als je persee iets wilt roken.....
Heyo,

Ik zou geen papier gaan roken. Daar voor is het papier niet voor bedoeld, de verbrande papier kan in je keel of longen terecht komen, en dat kan ontstekingen, bloedingen, van krijgen. Roken als in een sigaret, shag, of joint is ook niet goed voor je, deze bevatten zeer slechte stoffen, waar je over een aantal jaar (of eerder) ziektes als longontsteking en kanker van kan krijgen, wat kan resulteren tot de dood.

Toch moet ik eerlijk zeggen dat een sigaret, of shag nog altijd beter is dan een stuk papier op te roken. Iets wat minder gevaarlijk is, wat langer mee gaat, en niet duur is ( op langere termijn) is elektrisch roken of een e-sigaret , water damp roken is tegenwoordige ook helemaal in.

Maar het beste is natuurlijk om helemaal niet te roken, doe je het wel? Doe het dan in mate, alcoholische dranken drink je ook niet snel achterelkaar op en 20 x per dag, dus doe dat ook niet roken!

See ya!
Spookyzx
Nee, je moet er niet aan beginnen. Roken vergroot de kans op longziektes en kanker. Als je er verslaafd aan bent, moet je zo snel mogelijk naar en afkickkliniek.
Rook je veel en hoe oud en weten je ouders het ?
Ja ik heb een joint en een sigaret wel eens gerookt en dat was wel lekker maar papier is smerig
Papier roken is vies als je zou roken zou ik een sigaret doen
Heb je dit zelf ook gedaan? En is papier roken slechter of minder slecht als n sigaret
Of een joint das ook lekker
Papier roken is vies als je zou roken zou ik een sigaret doen
Wil iemand hier alsjeblieft op reageren ?

Reageer