Vraag

Paar vraagjes aan rokers.

  • 29 November 2020
  • 23 reacties
  • 1458 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen, ik heb een klein vragenlijstje voor jullie. Ooh ja iedereen die weer gaat zeiken over dat het slecht voor je is. Hou gewoon op het is fucking vervelend, ik negeer je gewoon. Elke roker weet hoe slecht het is dus probeer het gewoon niet.

 

1. Welk merk rook je? (Volgensmij mag deze vraag niet op het forum maar ik vind Jps het lekkerst.)

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Ik vind het een zacht smaakje hebben t.o.v de andere merken.)

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik vind shag lekkerder.)

4. Waarom vind je het lekkerder? (Shag heeft een lekkere smaak op je tong en ruikt lekker uit het pakje, sigaretten zijn veel scherper en smeriger ruikend.)

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 sjekkies per week.)

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker.)

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand.

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)

9. Hoe oud ben je? (14 jaar)


23 reacties

​​​​​​

1. Welk merk rook je?  Death Sticks 

2. Waarom vind je die het lekkerst?  Het is iets van Star Wars (ook al wordt de link naar de Wookiepedia waarschijnlijk verwijderd).

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? De smaak maakt mij niet echt uit, zolang het mijn longen maar asfalteert en ik er minstens twee vormen van longkanker van krijg.

4. Waarom vind je het lekkerder?  Zelf wil ik de Nederlandse bevolking naaien met mijn wangedrag, omdat dit de zorgpremies verhoogt voor iedereen.

5. Hoevaak rook je?  Zo vaak als ik wil.

6. Waarom rook je?  Zelf vind ik roken natuurlijk kei stoer én ik wil bij mijn groepje vrienden in de pauze blijven staan. Ik kan er namelijk zelf niet aan denken om tegen hen te zeggen dat ik dit niet wil, dus doe ik maar mee. Daarnaast is mijn vermogen om risico's in te schatten niet geheel ontwikkeld, dus ik heb niet echt door wat ik doe. Het boeit mij dan ook niet dat al mijn inkomen van mijn bijbaantje bij de AH en mijn zakgeld hierheen gaat. Ik verzet mij dan ook sterk tegen de kritiek, die ik krijg, omdat ik niet doorheb dat deze niet op mij als een persoon gericht is, maar op het destructieve gedrag dat ik vertoon.

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer?  Ik kan ook het ene moment niet roken en het andere moment niet. Dat ligt er aan of ik op dat moment aan het roken ben of niet.

8. Mag je roken van je ouders?   Nee en ook niet van de staat.

9. Hoe oud ben je?  Nee.

 

Zo, dat was een leuke vragenlijst.
Deze dingen zijn net zo verslavend als heroïne.

@MensPersoon 
Origineel.

Reactie is aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 2.

Iedereen is hier welkom om wel of geen reactie achter te laten of zelfs een eigen topic te starten, mits diegene zich aan de forumregels houdt.
Iedereen is dus ook welkom om in de reactie kritiek achter te laten.
Ik val niemand persoonlijk aan, mijn reactie is absoluut niet negatief en ik neem je zeker serieus.
Jij mag het met mij oneens zijn en ik mag dat dan ook.

Ik mag dan wel op een grappige manier een punt overbrengen, maar dat is toch zeker niet ten koste van een ander?
Noem ik iets anders op dan de persoonlijke en maatschappelijke kosten van roken?
Ik denk het niet.
Jij mag het zeker niet grappig vinden en dat is ook prima.
Het is dan minder leuk dat je jouw kritiek op mijn betrokkenheid bij dit forum richt, maar dat is ook goed.
Alleen is het jammer dat je je belofte om dit soort reacties te negeren niet waar maakte.

 

Ik zie nu ook dat een moderator de tekst heeft aangepast vanwege de tweede forumregel.
Dat was niet echt nodig, zeker omdat dit niet echt een erge belediging was.
 

@MensPersoon 
Nou ja ik vond jouw reactie nou ook weer niet zo ordinair als: "stop met roken" dus ik vond dat ik even moest reaggeren. En zeker respecteer ik jouw mening. Maar net zoals andere mensen een flesje vergif open maken op de vrijdagavond. Rook ik mijn wekelijkse dodelijke kanker stokje. Ieder zijn ding....

Nou inderdaad, verwijderen ze mijn tweede regel om onrespectvol gedrag? Zo beledigend was het toch ook weer niet? Alleen mijn ongezouten mening. Maar prima joh.

Reputatie 2
Badge +1

1. Welk merk rook je? Malboro/puff bar

2. Waarom vind je die het lekkerst?  idk ik heb nog nooit echt een ander merk geprobeerd lol

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? sigaretten

4. Waarom vind je het lekkerder? shag stinkt lol

5. Hoevaak rook je?  heel soms, verschilt per maand

6. Waarom rook je? ik vind het soms wel lekker

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer?  ja ik ben ook totaal niet verslaafd, ik heb nu al een aantal maanden niet meer gerookt en ik merk geen afcick verschijnselen ofzo

8. Mag je roken van je ouders? zeker niet op mijn leeftijd, maar ik mag wel gewoon drinken dusja geen idee eigenlijk

9. Hoe oud ben je? 14

 

1. Welk merk rook je? Pallmall want die zijn het goedkoopste en heb nie veel geld lol(idk of ik het goed schrijf)

2. Waarom vind je die het lekkerst? Ik rook bijna alles… het gaat mij niet perse om de smaak maar ik vind het zeker niet vies.

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? Ik denk sigaretten

4. Waarom vind je het lekkerder? Omdat ik het lekkerder vind ruiken en het makkelijker is enz

5. Hoevaak rook je?  Meestal 1 per dag

6. Waarom rook je? Ik heb veel last van stress en ben daardoor begonnen, ben nu bang dat ik niet meer zonder kan...

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik kan het wel als ik het echt zelf wil, ik doe meestal een maand over het kleinste pakje van pallmall 

8. Mag je roken van je ouders? Niet van mijn moeder! Mijn vader mag er niks over zeggen, hij rookt zelf ook… als mijn moeder ook zou roken had ik het denk ik wel vertelt omdat ze er dan toch niks over te zeggen heeft.

9. Hoe oud ben je? 15 jaar, ik ben begonnen toen ik 12 was

 

1. Welk merk rook je? (Volgensmij mag deze vraag niet op het forum maar ik vind Jps het lekkerst.) Geen merk. De verschillende merken zijn een scam. 

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Ik vind het een zacht smaakje hebben t.o.v de andere merken.) Niet.

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik vind shag lekkerder.) Shag

4. Waarom vind je het lekkerder? (Shag heeft een lekkere smaak op je tong en ruikt lekker uit het pakje, sigaretten zijn veel scherper en smeriger ruikend.) Je kunt beter zeggen '’waarom vind je het dodelijker'’. Shag ziet er dodelijker uit.

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 sjekkies per week.) 1x in 1k jaar. Of wacht, eigenlijk dagelijks gezien ik de rook van mijn ouders inadem. 

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker.) Waarom rook ik niet? Omdat ik nog op het punt sta om te willen leven. Ik wil graag nog mijn games afmaken voordat ik mijn kistje bezoek. En mijn vader ging ooit bijna dood aan roken (al had dat beter geweest maar dat komt door andere dingen)

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand. Interessant, ik doe er niet aan.

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.) Ze roken zichzelf ook de longkanker, idk tbh of ik het mag maar ik ben het nog niet van plan.

9. Hoe oud ben je? (14 jaar) 14 jaar en nog wat maandjes erbij :)

1. Welk merk rook je?  mb-reds

2. Waarom vind je die het lekkerst?  Ze zijn pittiger en smaken beter dan de andere merken

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten?  Sigaretten

4. Waarom vind je het lekkerder?  Een sigaret is kllaar voor gebruik,teveel geklooi met shag

5. Hoevaak rook je?  Dagelijks

6. Waarom rook je?  Het is gewoon lekker en toegegeven,het staat wel cool bij het chillen

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer?  Ik kan gewoon altijd roken

8. Mag je roken van je ouders?   Intussen wel sinds ze het weten , heb het lang stiekem gedaan

9. Hoe oud ben je?  16 

Badge

1. Welk merk rook je? (L&M red.)

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Vind ik niet ik pak ze van mijn moeder dus weinig keus.)

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik heb shag nog nooit geprobeerd dusja.)

4. Waarom vind je het lekkerder? (Les antw 3 ^_^.)

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 Sigaretten per week.)

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker en ik heb op dat moment niets aan me hoofd.)

7. Ik kan af en toe roken want ik kan niet altijd aan Sigaretten komen 

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)

9. Hoe oud ben je? (13 jaar)

Badge

1. Welk merk rook je? Malboro, camel  en L&M

2. Waarom vind je die het lekkerst? t zijn de enige die de persoon die ze voor me regelt geeft

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? sigaretten

4. Waarom vind je het lekkerder?  ben te lui om me eigen sigaretten te draaien

5. Hoevaak rook je? daeglijks

6. Waarom rook je? t s gwn lekker

7. Ik kan af en toe roken. 

8. Mag je roken van je ouders? Sws niet

9. Hoe oud ben je? 14 jaar

Hey iedereen, ik heb een klein vragenlijstje voor jullie. Ooh ja iedereen die weer gaat zeiken over dat het slecht voor je is. Hou gewoon op het is fucking vervelend, ik negeer je gewoon. Elke roker weet hoe slecht het is dus probeer het gewoon niet.

 

1. Welk merk rook je? (Volgensmij mag deze vraag niet op het forum maar ik vind Jps het lekkerst.)

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Ik vind het een zacht smaakje hebben t.o.v de andere merken.)

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik vind shag lekkerder.)

4. Waarom vind je het lekkerder? (Shag heeft een lekkere smaak op je tong en ruikt lekker uit het pakje, sigaretten zijn veel scherper en smeriger ruikend.)

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 sjekkies per week.)

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker.)

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand.

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)

9. Hoe oud ben je? (14 jaar)

1. Namaak Marlboro

2. Is niet het lekkerst maar is wel heel goedkoop dus dan kan ik meer roken. Heb de overweging 3x zoveel kunnen roken of lekkere peuken gedaan en dan heb ik liever meer te roken.

3. Nog nooit shag gerookt want ken ook niemand die dat rookt dus heb nooit geprobeerd ofz.

4.nvt

5. In het weekend een pakje en doordeweeks 2 per dag.

6. vind het niet lekker beetje vies maar vind het chill gevoel.

7. Weet niet man heb nooit zin gehad om te stoppen zie ook geen reden waarom.

8. Ja man zou niet weten waarom niet als je het niet zou mogen zou je het gwn stiekem kunnen doen dusja en daar heeft niemand baat bij.

9 15

Reputatie 2
Badge +2

Hey iedereen, ik heb een klein vragenlijstje voor jullie. Ooh ja iedereen die weer gaat zeiken over dat het slecht voor je is. Hou gewoon op het is fucking vervelend, ik negeer je gewoon. Elke roker weet hoe slecht het is dus probeer het gewoon niet.

 

1. Welk merk rook je? (Volgensmij mag deze vraag niet op het forum maar ik vind Jps het lekkerst.)     ook Jps hahah

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Ik vind het een zacht smaakje hebben t.o.v de andere merken.)        niet heel branderig in je keel

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik vind shag lekkerder.)    sigaretten

4. Waarom vind je het lekkerder? (Shag heeft een lekkere smaak op je tong en ruikt lekker uit het pakje, sigaretten zijn veel scherper en smeriger ruikend.)   verschilt heel erg

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 sjekkies per week.)    verschilt ook heel erg, soms 2 op een dag soms dagen niks 

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker.)   verminderd mijn stress heel erg, ik kom tot rust. eerst blowde ik maar ik ga niet elke keer blowen dus dan doe ik maar gwn normaal ff roken.

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand.   ja heb ik ook maar ben wel verslavings gevoelig

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)     ja mag

9. Hoe oud ben je? (14 jaar)   14

 

Reputatie 4
Badge +4

1. Welk merk rook je? (Volgensmij mag deze vraag niet op het forum maar ik vind Jps het lekkerst.)

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Ik vind het een zacht smaakje hebben t.o.v de andere merken.)

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik vind shag lekkerder.)

4. Waarom vind je het lekkerder? (Shag heeft een lekkere smaak op je tong en ruikt lekker uit het pakje, sigaretten zijn veel scherper en smeriger ruikend.)

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 sjekkies per week.)

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker.)

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand.

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)

9. Hoe oud ben je? (14 jaar)

  •  
Reputatie 4
Badge +4

Sorry,fout geklikt , dit is niet ingevuld door mij

Reputatie 4
Badge +4

Dit is wél van mij :

 

1. Welk merk rook je?  Wat me aangeboden wordt of wat ik thuis kan meenemen

2. Waarom vind je die het lekkerst?  Blauwe Camel is lekker 

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? Sigaretten,nooit shag geprobeerd

4. Waarom vind je het lekkerder? --

5. Hoevaak rook je?  enkele keren per week

6. Waarom rook je?  Gewoon lekker

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer?  Met vrienden ,thuis als ik alleen ben

8. Mag je roken van je ouders? Denk het wel maar nog niet gevraagd

9. Hoe oud ben je? 14 jaar

Reputatie 1
Badge +1

Hey iedereen, ik heb een klein vragenlijstje voor jullie. Ooh ja iedereen die weer gaat zeiken over dat het slecht voor je is. Hou gewoon op het is fucking vervelend, ik negeer je gewoon. Elke roker weet hoe slecht het is dus probeer het gewoon niet.

 

1. Welk merk rook je? maakt niet uit

2. Waarom vind je die het lekkerst? /

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? shag

4. Waarom vind je het lekkerder? cigaretten vind ik smaken naar verfoplosser, shag niet

5. Hoevaak rook je?  de ene maand niet de andere maand wat meer

6. Waarom rook je? stress

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand. same

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)same

9. Hoe oud ben je? 15

 

Reputatie 4
Badge +3

1. Welk merk rook je? (Volgensmij mag deze vraag niet op het forum maar ik vind Jps het lekkerst.)

Pall Mall / Marlboro

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Ik vind het een zacht smaakje hebben t.o.v de andere merken.)

pakie van 60 voor € 20

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik vind shag lekkerder.)

peuken

4. Waarom vind je het lekkerder? (Shag heeft een lekkere smaak op je tong en ruikt lekker uit het pakje, sigaretten zijn veel scherper en smeriger ruikend.)

ik hou niet van draaien

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 sjekkies per week.)

hangt van de dag af minimaal 1 peuk per weekdag

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker.)

helpt me tegen paniekaanvallen

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand.

ik heb hetzelfde ik heb tijdens de vakantie bijna geen stress ofzo dus rook ook niet zelfde in weekend

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)

ze zeggen dat ze het niet leuk zouden vinden maar zolang als ik het niet voor hun neus doe krijg ik geen blauw oog

9. Hoe oud ben je? (14 jaar)

15

Badge

1. Welk merk rook je? (Volgensmij mag deze vraag niet op het forum maar ik vind Jps het lekkerst.

Ik vape meestal, maar als ik rook vind ik malboro (red) het lekkerst.

2. Waarom vind je die het lekkerst? (Ik vind het een zacht smaakje hebben t.o.v de andere merken.)

Ik vind het niet lekker daarom vape ik ook dat is wel lekker. Maar ik rook eig alleen sigaretten voor de nicotine.

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? (Ik vind shag lekkerder.)

Shag

4. Waarom vind je het lekkerder? (Shag heeft een lekkere smaak op je tong en ruikt lekker uit het pakje, sigaretten zijn veel scherper en smeriger ruikend.)

Siggaretten zijn te scherp

5. Hoevaak rook je?  (Ik 2 á 3 sjekkies per week.)

Ik vape elke dag en rook 3 a 4 keer per week.

6. Waarom rook je? (Ik vind het oprecht lekker.)

Nicotine

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand.

8. Mag je roken van je ouders? (Ik niet en zal dood zijn als ik het zou vertellen.)

Ik zou dood geschoten worden

9. Hoe oud ben je? (14 jaar)

15

Reputatie 1
Badge

1 marlboro gold

2 marlboro is de beste 

3 siggaretten

4 betere smaak

5 20 a 30 per dag

6 is gwn lekker

7 ik rook waar en waneer ik wil

8 ja ze kopen ook soms voor mij 

9 14

 

Reputatie 1
Badge

1. Welk merk rook je? camel yellow

2. Waarom vind je die het lekkerst? omdat ze lekker sterk zijn en smaken gwn goed

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? sigaretten

4. Waarom vind je het lekkerder? omdat ik niet hou van shag in mn bek en het is gewoon lekkerder

5. Hoevaak rook je?  iets van 10 peuken op een dag

6. Waarom rook je? ben begonnen uit nieuwsgierigheid en vind het nu gewoon lekker en het helpt met stress

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik totaal niet ik ben echt rookverslaafd

8. Mag je roken van je ouders? nee maar ze doen er ook niks aan

9. Hoe oud ben je? 16

Badge

Hey iedereen, ik heb een klein vragenlijstje voor jullie. Ooh ja iedereen die weer gaat zeiken over dat het slecht voor je is. Hou gewoon op het is fucking vervelend, ik negeer je gewoon. Elke roker weet hoe slecht het is dus probeer het gewoon niet.

 

1. Welk merk rook je? Maakt niet uit, k rook gwn wat k biets k vind alleen die mintpeuken niet lekker

2. Waarom vind je die het lekkerst? Omdat ie zwaar is

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? Sigaretten

4. Waarom vind je het lekkerder? Omdat het een filter heeft dus minder ongezond

5. Hoevaak rook je?  Elke dag 3 als kan

6. Waarom rook je? Ik vind de smaak lekker en de nicotine kicks ook

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik niet, k ben al verslaafd ook aan vapen en blowen

8. Mag je roken van je ouders? Vapen mag wel maar roken niet maar ze weten niet dat k rook

9. Hoe oud ben je? (14 jaar)

 

Badge

Hey iedereen, ik heb een klein vragenlijstje voor jullie. Ooh ja iedereen die weer gaat zeiken over dat het slecht voor je is. Hou gewoon op het is fucking vervelend, ik negeer je gewoon. Elke roker weet hoe slecht het is dus probeer het gewoon niet.

 

1. Welk merk rook je? pal mal red

 

2. Waarom vind je die het lekkerst? dit is de goedkoopste die ik kan vinden, verder heb ik geen andere merken gehad hahaha

 

3. Wat vind je lekkerder shag of sigaretten? sigaretten 

 

4. Waarom vind je het lekkerder? ik heb nog nooit shag gehad

 

5. Hoevaak rook je?  2/3 per dag

 

6. Waarom rook je? ik begon met vapen, toen begon een vriendin met roken en ik begon toen ook, nu blow ik ook en ik vind het allemaal oprecht heel lekker

 

7. Ik kan af en toe roken. Wie kan dit nog meer? Ik ben totaal niet verslavings gevoelig. Dit heb ik met heel veel dingen. Soms stop ik ook ff een maand.

ik rook gewoon uit mijn raam. ik hoor het wel als mijn moeder komt, dan zeg ik dat ik aan het omkleden ben, rook ik m snel op en pak ik wat parfum.( ik doe dit nu al 1,5 jaar denk ik en ze is er nooit achter gekomen.)

8. Mag je roken van je ouders? nee, absoluut niet. mn moeder heeft me betrapt met vapen en ik heb gezegd dat het mijn eerste x is, maar ik doe het al sinds mijn 11e (ik ben nu bijna 14.) ik had 2 weken huisarrest daardoor. dus als ze erachter komt dat ik ook rook en blow, ben ik al helemaal dood.

9. Hoe oud ben je? 13. over 2 maanden 14

 

Reageer