Vraag

Ontwenningsverschijnselen van mijn vader.

  • 26 February 2022
  • 0 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Al 4 weken geleden is mijn vader gestopt met roken.  Zelf vind ik dit heel goed. Hij gebruikte 3 weken nicotine stopper. Dit heeft hem de komende 3 weken geholpen.  Na de derde week wilde hij de nicotinestopper niet meer gebruiken. 
Ik merkte daarvan al een grootverschil. Ik dacht dat het beter zou gaan maar het werd alleen maar erger.  Hij raakte in de vierde week meer geïrriteerd en zocht alleen maar onnodige ruzies. Blijkbaar heeft de nicotinestopper niet geholpen. Ook vind ik het heel jammer dat hij dit zelf niet beseft. Toen de huisarts vroeg om een tweede afspraak weigerde mijn vader deze.  Hij vind het onnodig om naar de huisarts te gaan omdat hij gestopt is met roken. 
 

ik vind zelf dat hij hulp nodig heeft. Ook kan dit erg uit de hand lopen.

mijn vader is ook niet echt een prater. Hij wilt niet praten over zijn gevoelens. Heel raar…

 

graag zou ik weten hoe ex rokers zijn afgekickt met roken en wat hun ontwenningsverschijnselen waren. Ook zou ik weten hoe lang de ontwenningsverschijnselen duurden bij diegene.  Hiermee kan ik inzien of dit daadwerkelijk normaal is of juist niet.

 

Groet,

 

anoniempje66 
 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer