Vraag

Monster Energy

  • 30 October 2021
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Hoi, ik heb een verslaving aan Monster Energy ik drink er ongeveer 6 per dag terwijl Het bedrijf zelf aangeeft dat je maar een half blikje per dag mag. Ik weet niet hoe ik dit moet stoppen. Ik weet ook niet of ik dat wil want het laat me heel goed voelen en als ik het niet drink voel ik me dus niet goed. 


2 reacties

Het is lastig om te stoppen als je er eenmaal aan bent begonnen. Maar als je het toch wil proberen. Ga dan eerst om de dag 5 blikjes drinken en de andere dag nog zes. Als je daar een beetje aan gewend vent kan je de gele week 5 blikjes per dag drinken. Zo bouw je het dan af. Ik denk dat je het al heel goed hebt  gedaan als je nog maar 3 blikjes per dag drinkt.

Hopelijk lukt het je!

Who.am.I.

Reputatie 4
Badge +4

Zes is zeker veel te veel , dat staat gelijk met een hele sloot koffie . Ik drink zelden of nooit energy-drankjes gewoon omdat ik niet van de smaak hou . Maar ik kan me best voorstellen dat je eraan verslaafd kan geraken , ik denk dat je dat het best kan vergelijken met sigaretten . Ik ben deze zomer beginnen roken en hoewel ik niet echt veel rook is er wel de neiging om het alsmaar meer te doen ook omdat ik me er goed bij voel , jij hebt hetzelfde met die energy-drankjes blijkbaar .

Reageer