mijn vriendin snijd zichzelf

  • 15 July 2022
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Badge

hallo,

ik heb sinds ongeveer 2 weken contact met een meisje in het buitenland. we chatten samen in het engels. ik wist dat ze een beetje onzeker was maar dat vond ik niet erg. tot ze mij een halve week geleden ongeveer dit stuurde: ik wil dood zijn. ik heb helemaal niks aan mijn leven. ik heb hier 4 messen naast me liggen en ik weet niet wat ik moet doen.   wat je snapt, ik was helemaal kapot. ik had en heb echt een band met haar en we kunnen het heel goed vinden samen. de laatste tijd gaat het elke nacht mis, ze snijd zichzelf. het liefst vermoord ze zichzelf. dit gebeurt altijd snachts. daarom probeer ik dan online te zijn om haar tegen te houden zichzelf te doden. ik houd ontzettend veel van haar en weet niet wat ik moet doen. ik ben heel erg bang dat ze zichzelf vermoord want daartoe is ze echt in staat. laatst zei ze dat ik die nacht haar leven heb gered. en dan denk ik dat ik wel online moet zijn maar mijn leven lijd er wel onder. wat moet ik doen?!


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Reageer