Skip to main content

Hallo allemaal

ik ben een jongen van 14 jaar. en ik draag nog vaak luiers omdat ik mij daar fijn in voel. En ik plas er ook regelmatig in. Maar ik heb een vraag.

zijn er nog meer kinderen die dat ook hebben?
zo ja

hoe oud ben je?

welke luiers draag je?

alleen thuis of ook op school bvb

ik ben benieuwd of dat ik de enige ben

Heb je hier ook seksuele gevoelens bij? Dit lijkt op iets seksueel getint.

Anyhow, als jij het doet zijn er ook anderen. Misschien niet veel, maar ze zijn er wel.

-onnodige quote verwijderd-

Ja ook wel een beetje maar vooral omdat ik mij er fijn in voel 

Hey @Thomaa  dit is helemaal niet gek. Er zijn heel veel kinderen die luiers dragen omdat ze dit fijn vinden. Ik zelf heb problemen met mijn spieren waardoor ik overdag ook luierbroekjes draag. Natuurlijk zijn deze plas-problemen super vervelend maar luiers dragen vind ik wel super fijn. Ook al is het bij mij meer noodzaak dan keuze. Ik plaste daarvoor al langere tijd in bed en gebruikte daar luiers met plakstrips voor.

Ik ben 17 jaar oud n 

Ik gebruik verschillende luiers:

Op een normale doordeweeks dag: Always discreet luierbroekjes 

Als we een dagje uit gaan bijv pretpark of dierentuin draag ik wel een dikkere luier met plakstrips zodat ik me geen zorgen hoef te maken over het niet optijd kunnen halen van een toilet. Meestal draag ik dan een: Tena Slip Maxi (active fit)

En 's nachts draag ik een Tena Slip Ultima (active fit)

Ik draag ook nog wel eens ABDL-luiers van het merk Kiddo of ABU deze betaal ik zelf en mijn ouders weten ook dat ik deze (kinderachtige) luiers ook draag. Ik heb hun verteld over mijn gevoelens bij luiers en hun accepteren mij zoals ik ben waardoor ik dit zonder moeite kan doen.

Liefs Linne 😘 

-onnodige quote verwijderd-

@Linne01 bedankt voor je reactie. ik ga is kijken ofdat ik die van tena kan bestellen. Maar ik heb wel nog een probleem misschien kan je me daarbij helpen. Omdat mijn ouders t dus niet weten moet ik alles op een afleverpunt laten bezorgen. Weet je toevallig een site waar ik die van tena kan bestellen en dus op een afleverpunt kan laten bezorgen? 
alvast bedankt

Helaas de site die ik deelde mocht ik niet delen... Maar Google maar eens... Er zijn best veel sites die naar pick-up punten sturen. Zowel medische sites als sites die ook ABDL-spullen verkopen doen dit ook heel discreet dus aan de buitenkant zie je nooit wat erin zit.

Suc6 

Liefs Linne 😘 

Ik doe het ook ik ben 16 en draag ze ook voor mijn plezier ik draag ze vooral thuis maar ook als ik buiten ga of naar school ga ik vind dat spannend

Reageer