leren te stoppen met harddrugs (tips)

  • 7 January 2024
  • 0 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge

YO BOYS IK HEB GOED NIEUWS IK BEN EINDELIJK OVER ME HARDDRUGS VERSLAVING HEEN GEKOMEN!!! 

oke ik ben op me 13de begonnen met weglopen vanwege de thuissituatie toen in aanraking gekomen met xtc,coke,3mmc,2cb en meer uiteindelijk hebben me ouders besloten dat ik in marokko moest wonen om af te kicken bij me vader en ze wouden dat ik niet meer met zulke vrienden omging de eerste 2 maanden waren het zwaarst ik ga jullie vertellen hoe je kan stoppen met drugsgebruik

tip 1:zoek iemand waarmee je kan praten durf je niet te praten met iemand? praat dan met de kindertelefoon via chat of bellen

tip2: mensen veranderen wanneer je ze even niet meer ziet word je beinvloed door je omgeving zoek dan met je ouders een plek waar je tijdelijk kan afkicken om te stoppen.

tip3: zoek een kliniek in het aller slechtst geval ben je een hardcore junk ZOEK METEEN HULP EN STOP MET HET OMGAAN VAN GEBRUIKERS

tip4: ga bezig met andere dingen zoals gamen en blijf gewoon even binnen in het huis je wilt vast geen drugs doen als je dichtbij je ouders bent toch?


0 reacties

Geen reactie

Reageer