Skip to main content

Hi, ik heb een jongen in de klas van 21 jaar oud. Ik zit nu in mijn eerste jaar van het mbo. Laatst zagen wij dat hij om naaktfotos vroeg op discord aan random meiden in de les. Een paar klasgenoten zaten achter hem en zagen dat. Hij is altijd al heel raar geweest op dit gebied en ik weet gewoon niet zo goed wat ik ervan vind. Hij heeft autisme (ik ook) maar alsnog is het gewoon gek. We zijn toen meteen naar onze coach gegaan en zij zijn in gesprek gegaan met hem. Maar nog geen eens een uur later ging hij gewoon door. Weet iemand of dit misschien normaal is voor jongens van zijn leeftijd? Ik vind het gewoon zo creepy.

Je mag niet meer op het forum van de Kindertelefoon dit forum is voor kinderen en jongeren van 8 tot 18 jaar als je hulp over dit onderwerp wil kan je naar https://www.allesoke.nl/ gaan daar kunnen jongeren vanaf 18 jaar en ouder heen


Hey simoonboon,

Nee, dat soort gedrag is voor niemand normaal van geen enkele leeftijd. Misschien moet je gaan melden bij de coach dat hij gwn doorgaat. 

@Spidy87 , ze zegt dat er een 21 jarige bij haar in de klas zit. Niet dat ze 21 is.

Succes Simoonboom

Felix♡


Ok ✅ ik had m verkeerd begrepen @Felix 


@Felix 

Hii, allereerst dankjewel voor het bericht! Onze coach is gelukkig heel erg aardig en na de tweede kans heeft ze direct actie ondernomen en kregen we te horen dat hij niet meer terug mag naar school totdat hij professionele hulp heeft gevonden. Ik ben erg blij met dit bericht, want vele van ons, ik ook, waren erg geschokeerd met dit gedrag.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


Reageer