Skip to main content

Ik had een vape gevonden op straat, deze ging ik testen, (hoe dom het ook is), alleen was hij Volgensmij leeg, er kwam geen rook maar wel druppeltjes smaak, ik heb het max. 3x geprobeerd. Is het nu schadelijk geweest? (Ik heb er veel spijt van)

Ik denk als je het nu nooit meer doet, dat het nog wel meevalt. Zoizo is het beter van het niet te doen maarja dat is nu te laat. 

Doe het gewoon niet meer opnieuw maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken x 

Liefs 

Anoniem789


Hoi @Anoniem738382 

Het kan schadelijk zijn maar niet merkbaar, zolang je er niet verslaafd wordt of meer gaat doen is er echt niks aan de hand.

groetjes ik @SadLightbulb 


Heyy,

Ik denk dat het sowieso al niet slim was om een gebruikte vape die je op straat hebt gevonden te testen. Je hebt geen idee hoe lang die daar al lag en iets wat op straat ligt is natuurlijk niet echt fris meer en het is onhygiënisch om dat in je mond te stoppen.

Een teugje vape zal niet gelijk extreem schadelijk zijn, maar het is natuurlijk wel beter om het hierbij te laten en zal het niet opnieuw proberen want vape is verslavend en kan na een tijdje ook negatief werken op je gezondheid.

Groetjess, ItsJustMe


Zoals @ItsJustMe al zegt, je moet geen vapes die je op straat heb gevonden gaan gebruiken. Is gewoon niet hygiënisch om te gebruiken. 1 klein beetje is niet erg, der kunnen je longen wel aan. Alleen je moet niet verslaafd raken. Dan word het wel slecht

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer