Skip to main content

hoi ik ben jay, ik ben een jongen van 13 jaar ik voel aan leggings ik vind die broeken zacht.

ik doe dat 1 van de moeders op de tribune bij judo als die gene een legging aan heeft ga ik eraan voelen en wil ik aan de kont ruiken waar mijn vader er niet bij is.

Ik zou uitkijken daarmee. niet zomaar aan vrouwen hun legging zitten, dat kan heel goed als aanranding gezien worden en zeker als je ook nog aan mensen hun kont gaat ruiken. Kijk uit daarmee!

Euh sorry ma ik vindt dit zelf een beetje eng en vies en net zoals stoppelbeer zegt kan het aangezien worden als aanranding ik zou zo snel mogelijk stoppen want dat is niet fijn als de vrouw zelf ook want ik denk niet dat als jij een vrouw bent het zo leuk vinden dat een random jongen aan je kont ruikt behalve als je een slet bent dan mss wel maar mss beter stoppen 

xxx nevada 

Maar ik kan er ook niks aan doen ik heb dat als klein jongetje het meegemaakt bij mijn moeder

als ze een scheet moest laten pak ze mijn hoofd en drukte ze mijn hoofd in de kont

Ik zou uitkijken daarmee. niet zomaar aan vrouwen hun legging zitten, dat kan heel goed als aanranding gezien worden en zeker als je ook nog aan mensen hun kont gaat ruiken. Kijk uit daarmee!

3 januari 2025 ik deed dat op 1 van de moeders op de tribune en ik werd gewaarschuwd,  ik zat aan de moeder maar ik heb als klein jongetje dat meegemaakt bij mijn moeder

Was je moeder geestelijk een gezonde vrouw?  Ze heeft je rare dingen geleerd, hoor. Leeft ze nog?  want je praat over je moeder in de verleden tijd. Mis je haar? Leef jij in een tehuis/instelling? 

Weet je. Het kan niet joh. Je kan niet aan de benen van vrouwen zitten ook al herinneren ze je aan je moeder. De volgende keer blijft het niet bij een waarschuwing en dan kan je gearresteerd worden.

Dat ze jouw hoofd pakte en naar haar kont duwde is echt niet ok ik zou hiervoor de kindertelefoon bellen of chatten 

ehhh oke wat!! oke effe alles op een rijtje

je wilt aan leggings van vrouwen ruiken en aan de kont

maar je moeder deed dat vroeger bij jou

ten eerste als een jongetje bij mij aan mijn legging zou zitten en aan me kont zou ruiken terwijl ik hem niet ken (als ik hem ken nog steeds) zou ik me rot schrikken!! ten tweede wat je moeder bij jou deed was echt niet oke!

Reageer