Ik heb een ongezonde obsessie met uniformen

  • 24 November 2022
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

 

Sinds kort heb ik een ongezonde obsessie met militaire uniformen. Het begon 2 maanden terug toen ik en mijn vriendin in een kledingwinkel een outfit aantrok die er erg militair uitzag. Ik was gelijk stijf. Ik heb het nog niet aan haar verteld, maar ik probeer op een subtiele manier te insinueren dat ze zig meer professioneel moet kleden.  Ze pakt mijn hints echter niet op want ze is blond (en een vrouw). Ik heb gisterenavond een oud duits militair uniform besteld. Het mocht niet van mijn moeder want ze zei dat het van de moffen was. Ik zei nee, hij is uit oost-duisland. (hij was stiekem wel van de moffen) (ik ben 16). ik ga hem wanneer hij binnen is aan mijn vriendin geven om hem aan te trekken en hopelijk er seks in te hebben. 

moet ik het uniform uitwassen na de seks? 
moet ik hem laten stomen? komen er soa's in de lucht van de stoom? gaat de stomerij naar sperma ruiken?
kan dit materiaal in de wasmachine?

 

Met vriendelijke groet en veel kusjes 
-tekst verwijderd door de Kindertelefoon-


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Heyy, 

als je de seks met een condoom doet, zal je uniform niet gaan ruiken naar sperma en zal hij niet naar de stomerij moeten.

gr Socrates 

Reputatie 7
Badge +17

Soa’s in de lucht van de stoom? Nee. Zo werken soa’s niet.  En je hoeft denk ik ook niet bang te zijn dat de stomerij naar sperma gaat ruiken.

Of “dit materiaal” in de wasmachine kan weten wij niet want we weten niet om wat voor materiaal het gaat.

Als je seks gaat hebben in je uniform is uitwassen wel zo fris denk ik. Komt die dan ook helemaal onder de sperma te zitten of zo.

 

Reageer