Vraag

ik ben verslaafd aan crack

  • 21 July 2020
  • 4 reacties
  • 311 Bekeken

Badge

goedenavond mijn hele familie rookt dagelijks crack(dit is al bezig sinds ik 5 ben) ik ben nu 15 ze roken het hele dagen door en het hele huis stinkt er na. Nu ben ik bang dat ik ook verslaafd ben aan crack ik rook het zelf geregeld met vrienden en alleen op mn kamer als ik een beetje geil ben. Hebben jullie eventueel tips?


4 reacties

Hallo piernas :)

Vervelend!

Wellicht kun je met iemand praten die je vertrouwd zoals je mentor, een ander familielid, etc, over je verslaving.

-TheMightySlayer <3

Badge

Hallo piernas :)

Vervelend!

Wellicht kun je met iemand praten die je vertrouwd zoals je mentor, een ander familielid, etc, over je verslaving.

-TheMightySlayer <3

kerel niemand kan me meer helpen ik moet echt altijd crack hebben

hey "kerel”,

meld je anders aan bij een afkick kliniek, is daarvoor een beetje bedoeld

goedenavond mijn hele familie rookt dagelijks crack(dit is al bezig sinds ik 5 ben) ik ben nu 15 ze roken het hele dagen door en het hele huis stinkt er na. Nu ben ik bang dat ik ook verslaafd ben aan crack ik rook het zelf geregeld met vrienden en alleen op mn kamer als ik een beetje geil ben. Hebben jullie eventueel tips?

Jo bro vervelend dit, maar kan je niet tegen je familie zeggen dat je het vervelend vind dat ze roken waar JIJ bij bent?  Of dat ze anders in dee tuin ofz gaan roken zodat jij er geen last van hebt?

Reageer