Vraag

iemand tips voor mijn warrige situatie

  • 17 April 2020
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben Robin 18 jaar,

K bn verslaafd aan wiet, over 2 maanden ga k naar m'n 2e kliniek voor psychische problemen en verslavings problemen( dubbele diagnose ADD en pdd-nos) 

K heb veel ruzie thuis (met moeder, vader is overleden) die leid tot agressie en meer gebruiken (wiet en lean)

1 mei ga ik naar beschermd wonen,uit huis dus.

M'n ex vriendin (met borderline) zit mij nog veel dwars en wilt mij niet loslaten en heeft t ook over zelfmoord.

Als er een vervelende gebeurtenis is, bijvoorbeeld, vriendin die me steeds dingen stuurt en zegt dat haar leven zonder mij geen zin heeft.( Ze wilde me ten huwelijk vragen, ze is 17 ik ben 18). Ruzie thuis en vechten tegen me verslaving. Met deze 3 dingen heb k t meeste moeite( omdat t zo een rotzooi in m'n hoofd is nu, vergeet k wss de helft ongeveer).

Kortom: ik wil uit deze omgeving en situatie. Door deze situatie is zijn m'n  gedachtes niet meer op orde en komen er steeds ideeën in m'n hoofd om uit deze omgeving te kunnen: gesloten jeugdzorg, huis van bewaring, jeugdzorg opvang 18+, verhuizen. Er gaan ook gedachten in m'n hoofd rond zoals: als ik in hvb zit, kan ik niet gebruiken. Heel veel ongezonde gedachtes, die ik niet kan vertrouwen, niet weet of ze kloppen (gedachtes en herrineringen), weet niet waarom ik bepaalde dingen denk, heb er geen invloed op. K wil weer geestelijk gezond worden en weg uit deze omgeving. Want omdat ik niet weet wat ik ermee moet, maak ik slechte keuzes en kom k steeds dieper in de stront.

 

Heeft er iemand tips voor mij, een jeugdzorg instelling voor 18+/time out plek  etc. (K krijg al therapie en psychologen.)

Sorry als dit nogal een vreemd verhaal is, k had t graag beter willen verwoorden en verduidelijken maar dat lukt me echt niet meer, ik ben op, ik kan niet meer, ik weet t niet meer.

Bedankt voor t lezen.

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi RobinL,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reageer