ik houd het heel simpel wat is jouw verslaving en waarom sinds wanneer en welke?
ik houd het heel simpel wat is jouw verslaving en waarom sinds wanneer en welke?
Ow, ik heb zo´n domme verslaving, ik neem elke avond stiekem droomsap uit het medicijnkastje.
Het smaakt lekker en ik slaap er ook lekker van. Maar de fles wordt steeds leger, en je kan sindskort geen droomsap meer kopen. Mijn ouders merken het sowieso. Ik denk dat het is gestart toen ik het gewoon een keertje wou proberen. Ik probeer nu te stoppen en ik ben al 4 dagen niet meer aan de droomsap geweest :)
Kusjes Bliss <3
hallo!
ik vind dit helemaal niet raar! als ik dit spul in huis had was ik er wrs ook verslaafd aan geweest (ik slaap niet meer) oh en probeer vooral te slapen insomnia hebben is nie al te fijn :)
Helaas zelfbeschadiging, vanaf september 2022 ongeveer denk ik. Hoe ik er aan ben gekomen weet ik niet meer. Maar ben al iets van 5 maanden ofzo clean!!
Liefs
Anoniem789
Roken nu halfjaartje. Ben begonnen met vriendinnen.
Overdosering van medicijnen, omdat het goed voelt om minder te voelen, sinds jaartje of 2 denk ik
Overdosering van medicijnen, omdat het goed voelt om minder te voelen, sinds jaartje of 2 denk ik
dit heb ik ook geprobeerd! als zm poging, maar het liep nie zo goed af. Ik zou hier dus vooral mee proberen te stoppen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.