Vraag

Hoe moet ik een mes maken?

  • 23 June 2021
  • 2 reacties
  • 302 Bekeken

Badge

hey mijn ouders weten dat ik snij en controleren me elke keer

weten jullie hoe moet ik een mes maken van bijvoorbeeld een lege stift zodat ik kan het makkelijk verstoppen?

(graag geen antwoorden zo van '’zoek hulp'’ of '’doe het niet'’)


2 reacties

Heyy

(graag geen antwoorden zo van '’zoek hulp'’ of '’doe het niet'’)

Dat gaan we ben ik bang toch zeggen.. We gaan je namelijk geen tips geven om jezelf pijn te doen dat willen we niet! Waarschijnlijk zal iedereen die hier op gaat reageren je de tip geven om te praten want dat is echt de beste oplossing.

 

Omdat je zegt dat je geen tips wilt zoals: Zoek hulp zal ik de verdere details daarvoor besparen. Onthoud in ieder geval dat je echt hulp mag zoeken bij mensen in je omgeving. Iets wat ik je wel wil vertellen is dat je iedere dag tussen 11 en 21 uur kan bellen of chatten met de kindertelefoon. Dat is anoniem en daar kan je met mensen praten als je dat prettig vind.. Hulp zoeken is namelijk wel de beste oplossing omdat snijden niet goed is voor je.. Je kan ook een alternatief voor het snijden gaan zoeken. Iets wat je kan doen als je drang hebt om te snijden. Daarvoor geef ik je nog de tip mee om dit topic hieronder te lezen daar staat misschien iets tussen wat je kan doen ipv het snijden.

 

Groetjes van mij!

Heyy, uhm he vindt het miss niet leuk maar @NaamNietBekend heeft gelijk. Wij kunnen en mogen je hier niet mee helpen. Probeer er dus met iemand over te praten. 

 

Grtjs,

Candy o_O

Reageer