Hoe kom ik van mijn verslaving af

  • 26 July 2018
  • 5 reacties
  • 360 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik rook al 2 jaar en ik ben heel erg verslaaft ik kan per dag wel 20 sigaretten roken zonder dat ik het beu ben maar ik wil ermee stoppen omdat ik hele slechte condietie heb maar hoe kan ik stoppen heeft iemand tips ? Aub help me

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Verstandig is dat je iemand anders je laat helpen met stoppen. Je kan aan je ouders vragen of ze je willen helpen met stoppen zodat ze ook kunnen helpen ver komen dat je het toch weer gaat doen. Daarnaast is het misschien ook handig als misschien je vrienden kunnen helpen. Je kan het wel alleen doen, maar dat maakt het allemaal wel 10x moeilijker en een beetje hulp kan toch nooit kwaad.

Je kan ook zo'n moderne sigaret kopen. Die is ook net zo slecht als een gewone, maar daar zitten niet meer de giftige stoffen in alleen nog maar de nicotine die je verslaafd maakt. Je kan dan steeds minder nicotine toevoegen zodat je langzaam afkickt. En naar een paar maanden gebruik je helemaal geen nicotine meer waardoor je dus niet meer verslaafd wordt en bent. Het is een tip die meerdere vrienden hebben gebruikt en tot zover ik heb gezien helpt het erg goed!

Gr: Mr.S
Al mijn vrienden en mijn ouders roken ook dus ik weet niet of ze mij daarbij kunnen helpen ik vind het verder wel een goede tip van dat altijd minder nicotine gebruiken ga ik ook zeker proberen natuurlijk is het niet makkelijk maar ik wil het e ht !
Mvg annoniem245
als je nou is elke gerookte sigaret trots aan je ouders laat zien dan ben je het snel zat denk ik
Mijn ouders weten niet dat ik rook aleja ze weten het wel maar ik rook zwz niet voor hen en ik spreek er nooit over
Je moet ni meteen stoppen je moet eerst minderen

Reageer