Skip to main content

hallo, ik ben een meisje van 17 jaar. ik ben anders opgevoed dan andere en daarom toen ik 13 was had ik een vriendje van 16 die mocht blijven slapen. ik ben toen ontmaagd en sinds toen hou ik heel erg van sexueele  aandacht van vrouwen/mannen. m’n body count is nu 12 maar ik ben het punt gekomen dat ik me een beetje schaam. het is niet alsof ik elke week sex heb met iemand anders maar het gaat wel snel zo. Moet ik me schamen dat ik hookups heb en daar geen probleem mee heb? het gevoel dat iemand mn lichaam wilt is gewoon een euforische gevoel en ik ben een beetje verslaafd aan ofzo. ook altijd wnr ik op apps zit waar je met vreemde kan praten ga ik ook altijd in op de sexueele berichtjes waarvan een ander zou zeggen “ zo begin je toch niet een gesprek”.  moet ik wat rustiger aan doen of moet ik gewoon doen wat ik wil?!

Hoi,

Ik denk dat het geen probleem is om vaak sex te hebben. Sowieso is bij iedereen de sexuele behoefte totaal anders, dus zolang jij het wil en het veilig doet lijkt het me geen probleem. Je ervoor schamen heeft geen zin want het is hartstikke normaal. Het voelt misschien alsof je de enige bent maar dat komt alleen maar omdat mensen er niet zo makkelijk over praten en je ziet het natuurlijk ook niet (gelukkig😁)

Zoiets als sporten dat zie je iedereen doen dus dan weet je dat het normaal is maar bij sex hebben is dat niet echt. Het klinkt misschien wat kinderachtig maar het hoort ook gewoon bij de puberteit dat je het “gaat ontdekken”.  Als je ouder wordt ben je vanzelf minder vaak geil.


HOI koelie ik verwacht dat toen je op je 13 de sex gehad hebt de eerste keer was dat je er geestelijk nog niet toe was en lichamelijk wel het kan zijn dat je daarom niet goed kan omgaan of je gevoel niet echt een plaatsje kan of kon geven. Je mag mijn vertrouw persoon wel apen die kan je mis ook in je privé tips geven die is eigelijk 24 uur berijdbaar. Laat maar iets weten. Groetjes


Ik zou het een beetje rustiger aan doen en seks hebben met iemand waar je oprecht van houdt.

(Ik ben zelf nog maagd maar vrienden zeggen dat dat het beste is)

 


Reageer