Heroïne verslaving

  • 12 November 2020
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Toen ik 12 was kreeg ik iets van mijn broer en hij zei dat ik het moest inspuiten. En nu doe ik het alleen maar. Ik ben nu 13 en doe het 1 keer in de 2 dagen. Ik steel t van mijn broer en loop nu gevaar. Buiten mijn gezondheid word ik ook in elkaar geslagen. kan iemand zeggen wat ki moet doen


2 reacties

Heyy

Het beste wat je kunt doen is erover praten met je ouders en eventueel in een therapie gaan om af te kikken. Het is hard, maar is voor velen de enige manier om ervan af te geraken. Je kunt natuurlijk ook altijd op je eentje proberen, maar dat lukt meestal niet omdat er verslavend spul in zit. Je kunt proberen bv ¾ van de dosis te nemen die je nu neemt, de week daarna de helft, en zo verder tot 0. Het is voor velen een heel moeilijk proces, je moet er iets voor over hebben. Als het op je eentje niet lukt is het toch het best om professionele hulp te zoeken.

Succes

 

Badge

je kan altijd naar je huis arts gaan om te praten uhm de huisarts is verplicht niks te zeggen tegen je ouders alleen als je groot gevaar loopt bijv. met zm neigingen ensow

Reageer