Vraag

help! verslaafd aan jodenkoeken

  • 5 August 2021
  • 6 reacties
  • 337 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, mensen ik ben verslaafd aan jodenkoeken en eet er ongeveer 3 per dag, is dit erg? Iemand tips hoe ik van de verslaving af kan komen?


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ook, samen keer chappen?

Ik vind het niet leuk dat je hier een grapje van maakt, mijn vraag is heel serieus.

 

Hey,

 

Das best veel, je krijgt daardoor veel suiker binnen volgensmij is dit niet gezond. Ik kan je helaas niet verder helpen. Sorry.

 

Groet

Voor een week (of langer) geen jodenkoeken meer in huis halen lijkt me een goed begin/plan. Zorg dat je zelf de supermarkt niet meer in gaat en vraag aan je ouders of ze geen jodenkoeken meer willen halen omdat je wilt afkicken. Should do the job right? Succes!

Heyy

 

Zoals eenanoniemejongen1 al aangeeft kan je het best (voorlopig) geen jodenkoeken meer kopen zodat je dus ook niet meer even snel eentje kan pakken en dus kan afkicken. Als je ouders boodschappen doen kan je dit ook bij hun aangeven. Ook is het een goed idee dat je niet meer (alleen) naar de supermarkt gaat zodat je niet meer verleidt wordt om jodenkoeken te kopen en misschien kan je de koeken die je nu nog hebt weggooien?

 

Je zou ook langzaam kunnen minderen.. Voorbeeldje:

  • Vandaag eet je nog maar 2 jodenkoeken
  • Morgen eet je er nog maar 1tje
  • Overmorgen eet je er helemaal geen een meer en gooi je de rest wat over is weg
 
En dat dan volhouden en je niet laten verleiden.
 
In ieder geval succes!:slight_smile:
 

Groetjes,

NaamNietBekend

Je hebt de controles over je eigen lichaam, probeer met kleine stapjes dus bijvoorbeeld 1 jodenkoek per dag daarna ga je verder met een halve jodenkoek per dag en zo gaat het verder, je mag heus wel een jodenkoek pakken maar niet zo veel tegelijkertijd op één dag. 

Reageer