Heyy... Dus ik ben verslaafd aan gamen en alcohol kan iemand me helpen pls!
Hoe oud ben je? Oké ten eerste praat er met mensen over en zoek hulp ga naar een afkickkliniek
OK dat is nog heel jong voor alcol verslaafd zijn naar voor je echt en waardoor komt het dat je verslaafd bent geraakt dat komt omdat je je verleden wilt vergeten of het heden maar wat is er gebeurd dat het zo erg is?
Huh maar je zei dat je 13 was? Wat bedoel je?
Nee ik had 15 relaties
Oh OK best veel ik heb 10 relaties gehad maar toen was ik kleuter en nu zit ik in een nogal ingewikkelde relatie met
Nee dat mag niet dat is het moeilijke alleen via hier kan ik hem maar over jou waarom ben je verslaafd geraakt?
Gamen en te veel alcohol gedronken
Maar wat is er Gebeurd waardoor je alcohol bent gaan drinken
Nee ik had 15 relaties
Ik heb maar 2 relaties gehad. 15 is best veel.
Misschien kun je langzaam minderen. Dus bijvoorbeeld elke dag 10 minuten minder gamen of elke dag 1 glaasje alcohol minder drinken. Je kunt ook instant cold-turkey stoppen maar dan zou je met ontwenningsverschijnselen te maken kunnen krijgen.
-TheMightySlayer <3
Hoi Rowena misschien kun je denken ik ga steeds minder drinken en dan over 2 maand helemaal niks meer. Dat zou beter zijn voor je misschien kun je hulp krijgen want alcohol kan best link zijn. Ik zag dit
En dacht aan je verhaal
Ik hoop dat het je lukt om er mee te stoppen je kan ook altijd de kindertelefoon bellen !
Grtz liefs Julian X
Groetjes Rowena xxx
Probeer zo min mogelijk alcohol te drinken
En probeer elke dag half uur te gamen
Hopelijk werkt het
Ik hoop dat het stopt
Zelle
Groetjes Rowena xxx
Vul anders op youtube in alcohol jongeren Jellinek . moet lukken. Of zoek iets dat er op lijkt ;)
Groetjes Julian X
GGroetjes Rowena xxx
Groetjes Rowena xxx
Groetjes Julian Xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.