Skip to main content

ik was dus met vrienden op school en 1 van de 2 pakt er een vape bij en de hele tijd ging ie zeuren dat ik ook moest doen en heb het gedaan ben bang dat ik verslaafd wordt Iemand tips

 

 

 

 

Heyy,

Een teugje vape zal niet gelijk een verslaving triggeren dus maak je daar niet al te druk om. Je moet nu alleen niet nog vaker gaan vapen want dat is niet goed dus als je vrienden weer gaan zeuren zou ik gewoon zeggen dat je het echt niet weer doet omdat het niet goed is voor je gezondheid. 

 

Liefs, ItsJustMe <3


Je word niet verslaafd van 1x vapen. verslaafd worden duurt een tijdje omdat je brein moet wennen aan het idee dat je ‘’beloond’’ word. 1x vapen kan dus geen kwaad maar ik raad het af om het vaker te doen om zo een verslaving te vermijden.


Heyy, 

Zoals @Cas en @ItsJustMe al zeggen kan 1x vapen niet super veel kwaad op voorwaarde dat je het nooit meer doet. Want zo ga je een verslaving ontwikkelen. Als jij niet wilt vapen mogen jouw vrienden je daar ook niet ik verplichten, dat is niet oké. 

Liefs

Anoniem789 


1xtje kan geen kwaad. Maar zoals @ItsJustMe idd zegt, moet je het niet vaker doen. Dan word je wel verslaafd 

Groetjes van Anoniemxv


Reageer