Hoihoi! Ik heb een vraag. Ik heb dus gevaped. Het begon toen mijn vriend graag een vape wou kopen. Hij vroeg aan mij voor hulp en ik kende mensen van wie ik via via kon regelen ( trouwens dit was allemaal vorig jaar ergens in maart ) Maar ik was te nieuwsgierig en ik kocht er zelf ook eentje. Toen had ik van die vape ongeveer 60 trekjes genomen en toen gaf ik hem aan me vriend omdat ik hem niet meer wou. Maar mijn vriend bleef door vapen en het was echt zo’n verslavend iets want als hij dan trekjes van zijne nam kocht ik er zelf weer 1 om het ook te doen. Ik deed dit NIET om cool ofz te doen want het was echt alleen tussen ons. Nu heb ik in een half jaar tijd ongeveer 9 vapes gehad maar er maar rond de 400-500 trekjes intotaal van genomen. Het is nu ongeveer 4 maanden geleden dat ik had gevaped. Ik ben gestopt nu dus maar mijn vriend doet het nogsteeds en heeft al ongeveer 40 vapes op. Gelukkig doe ik het zelf niet meer maar mijn vraag is, is dit erg voor me gezondheid nogsteeds? Want ik begon toen ik 14 was en ben gestopt toen ik 15 was maar ik lig er soms echt wakker van want niemand weet het behalve die vriend die het nogsteeds doet maar ik wil echt geen kanker en heb veel spijt.
Is het nogsteeds erg voor mij of mijn gezondheid?