Vraag

gebruiken jullie ook ketamine

  • 22 March 2023
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

hoi ik ben mentaal verslaafd aan ketamine hoe kan ik hier mee stoppen alvast bedankt


4 reacties

Hoi Matisj, wat goed dat je toegeeft dat je niet meer zonder kan. Ketamine is hard drugs en dat vergt veel discipline om mee te stoppen omdat je er mentaal verslaafd aan raakt. Dit betekent dat je lichaam continue deze drugs vraagt en dat je dan toegeeft omdat je mentaal denkt niet zonder te kunnen. Ik zou je aanraden om naar de website drugsinfo.nl te gaan. Hier kan je informatie vinden over drugsgebruik en hierover bellen met iemand. Je zou ook naar de huisarts( zij hebben zwijgplicht) kunnen gaan die je kan doorverwijzen. Eventueel voor gesprek of behandeling. Heftig voor je man maar met de juiste hulp kom je er!

 

Succes!

Reputatie 2
Badge +1

Hey. Nog even over deze post. Ketamine is GEEN harddrug. Deze drug valt onder de medische wet en betekend dat hij verkrijgbaar is op doktersrecept. Bij harddrugs is er niet bewezen dat het medisch een voordeel kan bieden en zijn hoe de wet het zegt “Een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid van de bevolking”

 

Ik heb een vriend gehad die ook verslaafd was geraakt aan ketamine. Daarvan hebben we geleerd dat het lastig is om in een keer te stoppen. Wat het beste is, is om rustig af te bouwen door steeds minder te nemen. Dan heb je wel een drang om meer te nemen maar minder dan als je in een keer helemaal stopt.

 

Wist je dat je ook bij jouw huisarts terecht kan voor dit?

Jouw huisarts kan jou helpen bij het tegengaan van een verslaving als ketamine. Daarnaast hoef je ook niet perse bang te zijn dat zij/hij jouw ouders inlicht. Want ze hebben een geheimhoudingsplicht en je kan gewoon alleen een afspraak maken (14+ hoever ik weet)

 

Daarnaast heb je het drugsforum waar veel 18+’ers advies kunnen geven hoe je hier mee om kan gaan en hoe je helemaal kan stoppen.

 

-onnodige quote verwijderd-

 

P1ka het is inderdaad een zeer zwaar verdovingsmiddel. 

Ik vind het niet zo leuk dat  je mijn bericht zo te kakken zet. Je zegt precies hetzelfde als ik. Dus het had niet gehoeven.

Reputatie 2
Badge +1

Het was niet mijn bedoeling om iemand “te kakken” te zetten. Ik wou in eerste instantie benadrukken dat het geen harddrug is wat wel beweerd werd door jou. Daarnaast viel ik in de herhaling betreft het huisarts verhaal om het te herhalen voor de persoon in kwestie. Dat is niet bedoeld om “jou te kakken te zetten”

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Reageer