Vraag

flugel drinken

  • 18 January 2023
  • 5 reacties
  • 391 Bekeken

Badge

Hallo!, Ik geef een feestje zaterdag, en ik wil graag flugel halen, hoeveel flugel om aangeschoten te worden, en hoe veel om dronken te worden? Ik hoef geen commentaar  dat ik moet wachten, want dat is mijn eigen keus, alvast bedankt!

Bericht aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 10

 


Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Beste allen,

 

Omdat dit topic tegen de regels is (nl. forumregel 10: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.) hebben we besloten dit toch te sluiten. Alcohol kopen is nu eenmaal illegaal onder de 18 jaar.

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Het ligt heel erg aan de persoon.  Ik kan bijvoorbeeld veel meer drinken dan mijn vriendinnen voordat ik iets voel. 

Reputatie 7
Badge +15

Idk eig. Ik kan alleen zeggen wat je niet wilt horen; ;) maar let wel op; een (echte) hele grote hoeveelheid kan je hersens aantasten, gezien je leeftijd….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ikwilanoniem.blijven ,

 

je kunt het zelf even uitproberen voordat je je feestje geeft…...en dan kun je ook nog even nadenken of het een goed plan is

 

Gr. MickeyMouse

 

EDIT: film jezelf tijdens het drinken, dan kun je het terug kijken en zien na hoeveel Flügels je out ging/dronken begon te worden, het nog wel leuk was….

Reputatie 7
Badge +19

Hoi,

Verschild per persoon hoe zijn tolerantie is. Sommige na 2 al aangeschoten, anderen pas na 6. Dus daar is niks over te zeggen.