Vraag

Extreme hentai verslaving

  • 18 July 2022
  • 6 reacties
  • 633 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 16 jaar en ik heb een extreme verslaving aan hentai waar ik niet van af kom

Ik heb 60 uur per week naar hentai gekeken.

de rest van de week kijk ik naar breaking bad.

Ik heb nu zomervakantie dus ja

help

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9a: verwijs niet naar commerciële sites / forumregel 10: plaats op het forum geen schadelijke of illegale tips of activiteiten.

 

 


6 reacties

Badge +1

Probeer dan gewoon snel klaar te komen dan hoef je niet de hele dag hentai te kijken

 

Reputatie 2
Badge +1

Probeer gwn met vrienden rond te hangen en niet de hele dag achter je scherm want dan kan je t ook nie kijken.

60 uur per week is meer dan de gemiddelde werkweek. Dus (hoe gênant ook) zou ik hulp zoeken bij een vertrouwenspersoon.

Badge

60 uur per week is gewoon normaal, dat doe ik tijdens de schoolweek. Mvg Kooleboy27

Reputatie 4
Badge +1

mss een domme vraag maar ja toch vraag ik het...wat is hentai?

 

Badge

Hallo ik ben 16 jaar en ik heb een extreme verslaving aan hentai waar ik niet van af kom

Ik heb 60 uur per week naar hentai gekeken.

de rest van de week kijk ik naar breaking bad.

Ik heb nu zomervakantie dus ja

help

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9a: verwijs niet naar commerciële sites / forumregel 10: plaats op het forum geen schadelijke of illegale tips of activiteiten.

 

 

ga fucking gras aanraken vriend, btw wat vind je van breaking bad, ik vind het goed fapmateriaal

Reageer