Hay! Je lijkt me echt een aardig persoon haha, beetje off topic:) wss heb je zo onderhand dit allemaal wel eens geprobeerd. Ik had het zelfde. Dat je klas zo braaf is enzo haha, mijn beste vriendin in die tijd rookte wel, met haar heb ik dat voor het eerst gedaan. Ik rook nu af en toe. Drinken doe ik niet. Wiet wel. Tja. Vaak loopt r wel iemand op school rond die rookt. Heel random is t maybe. Maar je kan het gewoon aan hun vragen. Op onze school liep een jongen die letterlijk elke dag wiet verkocht aan mensen haha. Was wel goud. Maar sla alsjbelieft niet door. Als in roken. I mean ik wil je niet encouragen fz haha, maar ja, ik bedoel drinken is niet slim als je heel vaak doet. Roken ook niet. Edibles zou kunnen. Weet je gwn met mate:) komt allemaal wel goed. Hoop dat je je een beetje oke voelt! Stay safe . Mocht je nog niet hebben gerookt en t echt willen proberen (ondanks wss veel waarschuwingen) en nog geen connecties hebben . Google teacigs, als je dat doet doe t wel met vloeitjes geen printpapier haha:)
Joejoe
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.