Vraag

drinken snijden en roken.

  • 26 January 2021
  • 18 reacties
  • 361 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Srry ik kan niet goed spellen maar ik doe me best.

Ik ben een maand geleden begonnen met me zelf snijden en ik ben al gestopt me ouders weten het .Maar sinds gister ben ik weer begonnen ik heb heel diep gesneden en daar na gerookt en ook gedronken ik was alleen thuis . Ik woord op school gepest en aan me haar getrokken ze zeggen homo . En ik weet zelf niet een wat ik ben of ik op jongens of meiden val.

Ik wil steeds meer dranken en sigaretten.  Ik weet echt niet wat ik moet doen kan iemand zeggen wat ik moet doen Plz


18 reacties

Reputatie 3
Badge +3

En ik ben 13 haha

Snijden, drinken en roken voelt misschien op dat moment even goed, maar je weet zelf ook wel dat dat de onderliggende problemen niet verhelpt. Als jij gepest wordt, moet daar wat aan veranderen zodat jij je weer wat beter gaat voelen. Praat hierover met je ouders, je mentor of een ander contactpersoon op school.

Als dat verholpen wordt, hoop ik dat je je wat beter gaat voelen. Dan is het zaak dat je deze verslavingen ook gaat afbouwen. Want we weet zelf ook wel, het is nou niet echt gezond, zeker niet op jouw leeftijd. Als het je niet lukt, kun je bijvoorbeeld eens naar de huisarts gaan om te kijken hoe je dit het beste kunt aanpakken. Zij kunnen je helpen of eventueel doorverwijzen. Maar zorg dat je er niet alleen voor staat. Vraag hulp aan je omgeving (vrienden, familie) of dus aan een prof. Dan gaat het je echt wel lukken.

 

Succes!

 

Reputatie 1
Badge

Hoi jimmy 

 

 Ik ben 13. Ik snijd mezelf ook. Ik heb het ook al tegen mijn ouders verteld. Ik heb zelf ook hulp bij een psycholoog. Ik snap als je het moeilijk om dit allemaal dus ook het drinken en roken te vertellen. Maar ik zou echt het hele verhaal aan je ouders vertellen. En natuurlijk gaan ze misschien schrikken. En vertel ook hoe jij je voelt. En ik snij mezelf ook al langer alleen bedenk ook even de nadelen. En probeer een alternatief te vinden.( iets anders wat je kan doen in plaats van snijden, drinken en roken) 

ik hoop dat je wat aan deze tips hebt!

groetjes girlie

 

Reputatie 3
Badge +3

Tanks voor de tips ik ga ze proberen. 

Reputatie 2
Badge +1

hoe kom jij aan die sigaretten tf xD

Reputatie 3
Badge +3

 

hoe kom jij aan die sigaretten tf xD

Me vrienden roken nog veel meer dan mij dus daar pak ik ze van ik zit in een vriend en groep z

Van 18 tot 16 gasten ik ben de jongste dus ze geven me vaak genoeg een sigaret 

Reputatie 2
Badge +1

Hai,

 

STOP MET ROKEN DRINKEN EN SNIJDEN!!

ik snap wel dat het help maar denk goed na! Van teveel roken kan je sterven.. snijden het hoef maar één keer verkeerd te gaan… en drinken is verkeerd je kan rare dingen gaan doen als je te veel drinkt en dan bedoel ik het met: alcohol drinken!

Ik wil het beste met je! Vat het niet verkeert op he!

 

Liefs Emma000

Reputatie 3
Badge +3

 
(onnodige quotes verwijderd)

Ik vat het niet verkeerd op ❤️❤️🤍🤍

Je bent echt aardig bedankt

Reputatie 2
Badge +1

Oké gelukkig!! 

Echt lief van je dat je zo reageert!!:black_heart::black_heart:

En heel veel su6 he! Sterkte!

 

XXX

Reputatie 2
Badge +1

Hej Jimmy,

Hoe gaat het nu met je? Heb je mijn stukje gelezen bij zelfmoord dinges wat jij geplaatst had?? Wat vind je ervan? Of vind je me nu ineens wel stom?😬

En nogmaals er zijn altijd mensen die je helpen willen!!🖤🖤🤍🤍

 

xxx Emma000

Reputatie 3
Badge +3

 
(onnodige quote verwijderd)

niet zo goed ik heb echt pijn in heel me lichaam en me ouders houden me in de gaten ondanks ik nu bij een vriendin  ben 

 

Stom ik hAd het niet moeten doen maar ik voel me nu noch rotter

 

Ik vind je zeker niet stom zeker niet heel aardig zelfs

 

Wrm willen mensen mij hulp 

 

Ik ga zo helpen 🤍🤍❤️🤍❤️🤍❤️❤️❤️

Badge +1

Hey Jimmy112,

Wat erg dat je dit overkomt. Ik begrijp dat je je niet goed voelt en waarom je doet aan zelfbeschadeging.

Het beste is om dit te  vertellen aan iemand die je vertrouwd. Dat je gepest wordt over je seksuele geaardheid is iets wat je MOET vertellen aan een mentor op school. Pesten kan gewoon niet en al helemaal niet over iets heel normaals en moois, waar je ook nog eens niets tegen kan doen.  

Het is een grote stap, maar als je hier echt mee wil stoppen zou ik het echt aan iemand vertellen. Je hebt hulp nodig en ik vind het ook zo goed dat je zelf weet dat het niet goed voor je is en dat je wil stoppen! 

Ik hoop dat dit je heeft geholpen en ik weet dat je het kan!

Groeten,

Venus

Reputatie 3
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Bedankt @marmar123 Bedankt voor de tip me ouders weten alles al 

 

Kijk .maar naar de andere topic 

 

Ja maar heel erg bedankt voor de tip

Reputatie 2
Badge +1

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@jimmy112 Hoi Jimmy112,

Wat vervelend!

Vraag hulp om er van af te komen!! Ik weet niet hoe ik je helpen kan! als jij het weet moet je het maar zeggen!!

xxx💗🤍💗🤍💗🤍💗 Ik wil je helpen!!!!

Badge

Hey, ik vind het echt heel erg voor je en ik herken mezelf er ook in. Alleen dan geen drank enz. Ik praat veel met anderen en dat helpt mij echt heel erg. Ik vind het heel erg dapper van je dat je het durft te delen. Dat is al de eerste stap namelijk. Ik zelf ben 14. Je kunt bijvoorbeeld vragen om een psycholoog. Ook kan je naar andere oplossingen zoeken die voor jou werken.

 

Maar vergeet niet, al ben je homo bi lesbi pan etc. je bent even veel waard als iedereen. Niemand is meer waard ook niet de koning etc. En als mensen je pesten denk dan maar zo “Ik ben waardevol genoeg dat ze aandacht aan me besteden.” Want anders zouden ze dat nooit doen. En je bent echt super sterk om er open over te praten dus ik maak mezelf echt geen zorgen om jou. Je zult later een mooi leven krijgen want ieder mooi mens krijgt dat, al duurt het soms lang. En er zullen uit alle nare dingen mooie dingen komen, dat beloof ik je. Al kan het op het laatste moment het mooiste van je leven zijn, en verder niet heel veel maar dat dat het wel waard is. Of verdeeld met de jaren mee. Maar weet dat ik er altijd voor iedereen ben dus ook voor jou.

 

*De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.*

 

En voor echt iedereen ben ik er. Ik heb veel mee gemaakt dus ik kan mezelf in veel herkennen, en dus ook mischien beter helpen. En bij mij is alles veilig, en je mag alles zeggen. Ik voel mee, ik help mee ❤️

Reputatie 3
Badge +3

Hey, ik vind het echt heel erg voor je en ik herken mezelf er ook in. Alleen dan geen drank enz. Ik praat veel met anderen en dat helpt mij echt heel erg. Ik vind het heel erg dapper van je dat je het durft te delen. Dat is al de eerste stap namelijk. Ik zelf ben 14. Je kunt bijvoorbeeld vragen om een psycholoog. Ook kan je naar andere oplossingen zoeken die voor jou werken.

 

Maar vergeet niet, al ben je homo bi lesbi pan etc. je bent even veel waard als iedereen. Niemand is meer waard ook niet de koning etc. En als mensen je pesten denk dan maar zo “Ik ben waardevol genoeg dat ze aandacht aan me besteden.” Want anders zouden ze dat nooit doen. En je bent echt super sterk om er open over te praten dus ik maak mezelf echt geen zorgen om jou. Je zult later een mooi leven krijgen want ieder mooi mens krijgt dat, al duurt het soms lang. En er zullen uit alle nare dingen mooie dingen komen, dat beloof ik je. Al kan het op het laatste moment het mooiste van je leven zijn, en verder niet heel veel maar dat dat het wel waard is. Of verdeeld met de jaren mee. Maar weet dat ik er altijd voor iedereen ben dus ook voor jou.

 

*De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.*

 

En voor echt iedereen ben ik er. Ik heb veel mee gemaakt dus ik kan mezelf in veel herkennen, en dus ook mischien beter helpen. En bij mij is alles veilig, en je mag alles zeggen. Ik voel mee, ik help mee ❤️

 Bedankt voor je aardige en hulpzamen appje ik ga het proberen 

 

En over die gasten je hebt wel waar Hahah ❤❤❤🤍🤍🤍

Badge

geendank hoor :hugging:  ik help graag

Badge +1

Heyyyyy

Weten je ouders dat je rookt en drinkt?

Je moet echt stoppen! Je verpest je hele toekomst!!

Je lijkt mij hartstikke aardig maar je moet niet denken dat minder bent als de rest.

Die klasgenoten zeggen dat alleen maar omdat ze jaloers zijn.

Onthoud dit gast, je bent zoals je bent en niet anders.

Niet luisteren, je bepaalt zelf of je gay bent of straight, de keuze is aan jou en niet aan je klasgenoten.

Als je ergens mee zit zeg het ik sta voor je klaar.

Liefssssss =) Zizabij

Reageer