Skip to main content

Hey ik Ben Susanna niet me echte naam ik Ben 14 jaar en drank verslaaft ik drink vaak om me effe goed te voelen maar daardoor Ben ik veel vrienden verloren die zijden dat ik teveel drink ik wil wel stoppen maar het gaat niet gemakelijk ik Ben niks zonder drank 

Heyy,

Dat is lastig.. Je hebt het neem ik aan over alcoholische dranken? Dit is denk ik toch echt iets waar je hulp voor moet zoeken want wat je hier verteld klinkt wel als een heftige verslaving. Weten je ouders ook af van je verslaving en wat vinden die hier eigenlijk van? Misschien kan je hun om hulp vragen om af te kicken?

Je kan ook naar de huisarts gaan om dit probleem daar te bespreken als je niet met je ouders wilt/kunt praten. De huisarts zou je dan misschien door kunnen sturen naar een psycholoog of een kliniek die jou kan helpen om af te kicken.

Misschien heb je ook nog iets aan deze link met tips: https://www.alcoholinfo.nl/hulp/tips-om-ontwenningsverschijnselen-tegen-te-gaan

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

Hii,

Wat heftig zeg. Ik sluit me aan bij @ItsJustMe. Het is verstandiger om iets anders te proberen die je een fijn gevoel geven bv sporten, wandelen, tekenen/ schilderen, lezen, muziek luisteren of misschien met iemand praten die je vertrouwd.  

Veel sterkte!

Liefs ❤️

Op je 14de al aan de drank is wel een serieus probleem. Alcohol is echt killing voor de ontwikkeling van je hersenen. Zeker op zo’n jonge leeftijd. Sluit me aan bij de tips van @ItsJustMe 

Heel veel sterkte.

Reageer