Vraag

Drank feest

  • 21 April 2021
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Binnenkort ben ik uitgenodigd voor een drank feest 

Het probleem is nu dat er vorige keer al een x politie is geweest met een waarschuwing (daar was ik niet bij) nu twijfel of ik nog wil gaan.  Het is een huis en ben bang dat de politie ons gaat insluiten. Geen zin in een boete of dat ze ouders gaat in lichte 

 

Graag jullie advies, alvast bedankt 

Tommy


4 reacties

ik zou niet gaan want als er al een keer politie is geweest word het gevaarlijk ,en kun je misschien wel een boete krijgen. Maar in coronatijd zou ik sowieso niet naar een feest gaan, hoe graag je dat ook wilt

Reputatie 7
Badge +19

Dan zou ik niet gaan. Ik heb hetzelfde gedaan en moet nu naar Halt. De gevolgen kunnen dus best wel kut zijn. Denk goed na over wat je dus doet.

Heey,

Volgens mij heb je meer redenen om niet dan wel te gaan. Het lijkt me dat het niet verstandig is om dat risico te nemen.

En als je wel gaat, maar zo twijfelt, kun je dan wel genieten van het feestje?

Groetjes,
Simply Me

Hallo Tommyboy0011 :)

Misschien al nagedacht dat er een pandemie is? Wat wil je nou? Naar zo'n feestje gaan dat gewoon asociaal is en een middelvinger naar de zorg, of een goed mens zijn wat gewoon thuisblijft en die zich trots niet laat verleiden. 

(En als je gaat en je krijgt problemen, dat is dan gewoon je eigen schuld. Wat mij betreft mag je dan enkele jaren opgesloten worden voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid maar je hebt mazzel, je krijgt dan waarschijnlijk gewoon een forse boete.)

-TheMightySlayer <3

Reageer