Cocaine gesnoven


Badge

Hoii, ik ben 12 jaar en ik ging vanavond hangen met wat vriendjes van mij we gingen muziek luisteren van bizzey en boef en we gingen voetballen toen er een groepje jongens kwamen die vroegen aan ons of we iets leuks wouden doen en toen gaven ze ons poeder en ze zeiden dat ja daarvan moest gaan lachen en goed ging voetballen dus ze deden het op onze vingers en we snuivde het naar binnen maar me moeder zegt dat we cocaine gebruikt hebben en k voel me super blij en hyperactief is dit erg IK BEN BANG DAT IK DOOD GA!?!?!?


11 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, 

Wat vervelend dat dit is gebeurt! 

Je hebt waarschijnlijk inderdaad cocaïne gesnoven. Maar ik begrijp alleen niet waarom die jongens dat aan jullie hebben gegeven? Daarom kan het ook misschien voor de grap zijn (en bijv poedersuiker zijn) 

Maar maak je niet druk, van 1x snuiven ga je niet dood. 

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes! 

 

Badge

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

nee het was geen poedersuiker het kwam echt uit zo een zakje en t was niet zoet ik voel me echt niet goed en k heb nu echt hoofdpijn >:(

Heyy

 

Ten eerste wil ik je vertellen dat je echt niet bang hoeft te zijn dat je dood gaat.. Daarvoor is namelijk iets meer nodig dan een snuifje cocaïne🙂

 

Het zou goed kunnen dat jullie cocaïne hebben gekregen van die jongens.. De symtomen van cocaïne zijn :

 

De effecten van cocaïne

De effecten van cocaïne duren ongeveer een half uur. De meeste gebruikers krijgen van cocaïne meer energie en een opgewekt gevoel. Van cocaïne kan iemand tijdelijk meer zelfvertrouwen krijgen. Denken en praten kan sneller en makkelijker lijken te gaan. Maar mensen worden soms ook onrustig of agressief als ze cocaïne hebben gebruikt

Bron (staat ook meer over cocaïne) > https://www.drugsinfo.nl/cocaine/wat-je-moet-weten-over-cocaine

 

Aangezien je je heel hyper en vrolijk voelt / voelde zou het goed kunnen dat je cocaïne hebt gesnuifd.. Je verteld ons dat je moeder het een beetje doorheeft dus misschien kan je dit verhaal ook nog even met haar bespreken.

 

Ik wil je een tip geven voor de volgende keer als zoiets gebeurt.. Neem nooit iets aan nemen van mensen die je niet kent.. Er zijn namelijk veel mensen die foute dingen rond delen en helaas is het jou en je vriendjes nu overkomen.. Ik raad je daarom aan om als je iets te eten of een pilletje krijgt aangeboden van een groepje jongens het echt nooit in te nemen. Het kan namelijk ook spul zijn waar je niet zo goed op gaat!

 

Groetjes van mij!

Ik voel me echt niet goed en k heb nu echt hoofdpijn >:(

Genoeg water blijven drinken en paracetamol innemen (vraag maar aan je ouders hoeveel je mag hebben volgens de bijsluiter). Morgen ben je vast weer opgeknapt. Succes!

Badge

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)


Oh oke isgoed pik

Badge

  (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)


dankjewel voor de hulp

 

Badge

  (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)


Maar rapper steen snuift ook hele dagen hoe is hij niet dood dan? is cokeaine veilig te gebvruiken

Maar rapper steen snuift ook hele dagen hoe is hij niet dood dan? is cocaïne veilig te gebruiken?

Laat ik het zo zeggen, je gaat niet dood van een snuif. Maar het is allesbehalve goed voor je en zeer verslavend. Volgens mij heb je vandaag aardig goed ervaren dat coke snuiven helemaal niet zo leuk is, dus doe het maar gewoon niet meer (dus ook niet meer aannemen van iemand).

 maar ik snap niet waarom die jongens dat aan jullie geven? 

Er wordt hier een erg belangrijke vraag over het hoofd gezien.

Waarom zou je een onbekend iemand jouw cocaïne geven?

Gratis is het namelijk niet.

Dit artikel van RTL levert ons een prijs per gram van ongeveer 75 euro.
Informatie uit 2019 geeft aan dat het rond de 65 euro per gram ligt.

Drugsfora geven aan dat een lijntje al rond de 20-150mg aan cocaine kan zijn.
Dat betekent dat je per persoon 1.5 tot 11 euro per persoon kwijt kunt zijn.
En hier spreken we over een groep, niet over een persoon.
Dan wordt er voor een flink bedrag gesnoven.

Waarom zouden ze dat dan doen?

Ik geloof best dat ze je niet alleen stoepkrijt hebt zitten snuiven, maar het lijkt mij sterk dat je daadwerkelijk veel cocaïne binnen hebt gekregen. De laatste keer dat ik checkte waren drugsdealers en drugsgebruikers niet een liefdadigheidsorganisatie.

 

Je zou kunnen overlijden door het gebruik van cocaïne, maar dat lijkt mij in jouw geval sterk.
Natuurlijk ben ik geen arts, maar zoals hierboven al beschreven staat lijkt mij dat niet de boosdoener hier.

Gezien het effect op het hart zou je er een onregelmatig hartritme of een hartstilstand door kunnen krijgen.
Dat is waarschijnlijker met hogere dosissen en best wel slecht voor je gezondheid.
 

 

Reputatie 1
Badge

Zolang je geen verslaving hebt zit je prima. Ik heb sinds me 12e als 3 verslavingen dus t kan erger

 

Reputatie 5
Badge +4

Heb ik ook gehad dat ik cocaïne heb gesnoven  er was een witte volkswagen Vito busje en een bijrijder had een zakje met daarin cocaïne en dat kwam in me gezicht en op straat door de wind en toen ging hij hard weg rijden  ik wilde eerst erachter na rijden om erop aan te spreken   maar toen ging het stoplicht op groen en ik dacht oh die gaat zeker vluchten voor me omdat ik daar niet in mocht met me e-bike uiteindelijk is hij gevlucht en verder geen klachten gehad ik ben ook erg een sportieve jongen van 14 jaar dus denk dat dat het is waarom ik geen klachten had

Reageer