Skip to main content

Hoi,

Ik ben een meisje van bijna 16 en mijn vriendengroep wilt graag binnenkort een keer blowen voor de grap om het te proberen. Ik vind het ook wel grappig, maar weet niet zo goed wat ik kan verwachten en of je er ziek van word etc. Ik heb ook nog nooit gevaped of gerookt, maar daar zie ik niet echt het nut van in. Blowen lijkt me dan wel weer anders, omdat je daar wel wat van voelt en ik ben daar wel benieuwd naar. Ik ben niet beïnvloedbaar en zou nooit verslaafd raken eraan. Het is puur voor het uitproberen. Ik lees weleens verhalen dat mensen zeggen dat je hersencellen afsterven etc, maar heel veel mensen in m’n omgeving hebben het weleens gedaan en dan valt het allemaal wel mee. Heeft iemand tips of ik het moet doen, hoe ik het met mn ouders moet doen (of ik het moet ontkennen) en of het een keer proberen al invloed heeft op longen etc. Proberen bijna alle tieners blowen of zijn het maar een enkelen?

 

Hii @Anoniem.12344,

Zeg heel eerlijk.. zou er niet aan beginnen, niet voor de lol, niet om uit te proberen  en überhaupt gewoon niet. Dit is hartstikke ongezond en slecht voor je.  Als je het toch  doet en je komt thuis, zullen je ouders het echt wel merken dus ontkennen komt alsnog niet geloofwaardig over... En ik heb geen idee of bijna alle tieners het proberen, want hou me er gewoon niet meebezig en zou er never nooit niet aan beginnen. 

 


Kijk je moet er niet aan beginnen maar ik weet dat je het waarschijnlijk toch gaat doen dus doe een lage doses (0.25g en 0.50g)is al genoeg en doe er tabak in zorg er voor dat een van je vrienden het niet dat voor jullie veiligheid en na het blowen gebruik kauwgom 


Hoi @Boterbloempjee  shake hands! Helemaal mee eens. @Anoniem.12344  wees sterk, bedank ervoor. Trouwens blowen is ook roken. Waarom zou je 🤔 maar idd anders is de tip van @Nootje1  ook een goede. Desondanks is het verstandigste gewoon ervoor bedanken en het lekker niet doen. 

Groetjes liefs Tartan X 


misschien moet je ff je eigen bericht lezen : drugs “omdat je vrienden het ook doen”… en “voor de grap” … 

ik kan de haveloze drugsmensen in mijn buurt nie eens meer tellen en die zijn waarschijnlyk ook alemaal begonnen voor de grap want ze waren “niet beïnvloedbaar” en zouden zeker “nooit verslaafd raken”

en de afstervende hersencellen die “allemaal wel meevallen” denk toch ff na 

ik heb enorm respect voor drugsvrije vrienden 

dus schat : doe het niet 

 

 


Reageer