Hii @Anoniem.12344,
Zeg heel eerlijk.. zou er niet aan beginnen, niet voor de lol, niet om uit te proberen en überhaupt gewoon niet. Dit is hartstikke ongezond en slecht voor je. Als je het toch doet en je komt thuis, zullen je ouders het echt wel merken dus ontkennen komt alsnog niet geloofwaardig over... En ik heb geen idee of bijna alle tieners het proberen, want hou me er gewoon niet meebezig en zou er never nooit niet aan beginnen.
Kijk je moet er niet aan beginnen maar ik weet dat je het waarschijnlijk toch gaat doen dus doe een lage doses (0.25g en 0.50g)is al genoeg en doe er tabak in zorg er voor dat een van je vrienden het niet dat voor jullie veiligheid en na het blowen gebruik kauwgom
Hoi @Boterbloempjee shake hands! Helemaal mee eens. @Anoniem.12344 wees sterk, bedank ervoor. Trouwens blowen is ook roken. Waarom zou je maar idd anders is de tip van @Nootje1 ook een goede. Desondanks is het verstandigste gewoon ervoor bedanken en het lekker niet doen.
Groetjes liefs Tartan X
misschien moet je ff je eigen bericht lezen : drugs “omdat je vrienden het ook doen”… en “voor de grap” …
ik kan de haveloze drugsmensen in mijn buurt nie eens meer tellen en die zijn waarschijnlyk ook alemaal begonnen voor de grap want ze waren “niet beïnvloedbaar” en zouden zeker “nooit verslaafd raken”
en de afstervende hersencellen die “allemaal wel meevallen” denk toch ff na
ik heb enorm respect voor drugsvrije vrienden
dus schat : doe het niet
Helemaal mee eens doe het niet. Wat is er wel nuttig aan?
Ten eerste zou ik het zeker niet doen, het is natuurlijk wel slecht voor je en je raakt ook wel snel verslaafd. Bij mij is het nu best wel erg dat ik zegmaar elke dag wel meerdere keren blow. Als ik jou was zou ik het echt niet doen. En je longen sterven ook echt niet af van een keertje proberen en je word ook niet ziek wss, gewoon zoizo niet te veel doen in 1 keer maar nogmaals ik zou er niet aan beginnen
Heyy,
Ben het volledig eens met de anderen gewoon niet aan beginnen het is nergens goed voor en het zorgt alleen maar voor problemen.. Gebruik je verstand, luister naar de anderen hier en doe het niet!
Liefs, ItsJustMe <3