Vraag

blowen

  • 20 July 2021
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 jaar en zit in het 3e (Na de vakantie 4e dus). Veel jongens uit mijn klas blowen. Ik ga dan vaak mee want ik vind het altijd wel gezellig. Zelf zeg ik altijd nee tegen een joint maar stiekem wil ik het toch wel eens proberen. Oja het is ook handig om te weten dat ik een klas over heb geslagen en dus met kinderen van 15 en soms 16 in de klas zit (veel van mijn vrienden zijn 16). Is het erg als ik het eens probeer of kan het geen kwaad? 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nouja of het heel veel kwaad kan: nee, tenzij je bad gaat of stikt van de rook haha. Maaar of het aan te raden is om te doen: ook nee, want er kunnen wel gevolgen aan hangen. Het is tenslotte ook nieteens heel chill.

Reputatie 1
Badge

Hallo

Een keer proberen is niet erg maar het gevaar daarvan is is dat je na 1 keer het vaker wil. En te denken van O ik doe maar 1 keer nee zo werkt het niet anders waren heel veel mensen nu niet verslaafd geweest. Dus mijn advies is niet doen

Na 1 keer blowen is het veel lastiger om te zeggen dat je het niet wilt dan wanneer je het niet hebt gedaan (best logisch). Als je niet wilt gaan roken raad ik aan het niet te doen.

Hey!

Ik snap dat je zelf ook graag wilt blowen, maar je kunt er natuurlijk wel geestelijk verslaafd aan raken. Ik zou het niet aanraden en het heeft nog wel kans op andere gevolgen.

Misschien een heel saai antwoord, maar gezondheid staat bovenop :)

 

jjj

Reageer