bf en snijden

  • 19 October 2018
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was dus al een hele tijd clean totdat ik vandaag van me bf hoorde dat t slecht met m ging .hij is alles voor me Ik kreeg en mental break down en verloor de controle. Nu belde ik met hem maar zei niks omdat ik het niet erger voor hem wilde maken. Maar morgen zie ik hem en hij gaat het sws zien als ik bijv geen seks wil dan weet hij waarschijnlijk al wat er is. Maar ik zou zo graag willen dat hij me gwn vast zou pakken en zou zeggen dat het wel goed komt ipv te zeggen dat hij zichzelf ook gaat snijden enzo.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Vervelend dat het slecht met jou en je vriend gaat. Hopelijk voel je je na dit nachtje al iets beter en heb je het vandaag leuk met je vriend.

Je kan helaas acties van anderen niet controleren, maar je kan ze wel beïnvloeden. Neem zelf het initiatief (als hij weet van je breakdown), pak hem vast en zeg dat alles goed komt. Je steunt hem hierdoor in ieder geval en misschien trigger je hem dan ook waardoor je iets soortgelijks terug zal krijgen.
Natuurlijk zou het fijner zijn als het spontaan vanuit hem zou komen, maar daar heb je gewoon geen controle over.
Hoi,

Doe hiermee wat je wil, ik wil ook niet vervelend overkomen, maar dit is wat ik er over te zeggen heb:

Ik heb mijn zus 2x een relatie zien hebben met personen waarmee het niet helemaal goed ging. Bij de eerste relatie probeerde mijn zus haar te helpen, maar beschadigde zichzelf hier alleen maar mee: Ook al houd je van iemand, betekent dit niet dat een relatie een goed idee is. In haar geval was de relatie destructief en daarom heeft ze de relatie ook beëindigd. Bij de tweede relatie was het hetzelfde liedje en toen heeft ze zichzelf en haar ex beschermd door de relatie te beëindigen.

Wat ik opmaak uit jouw post, is dat jullie veel van elkaar houden, maar ook gevoelig zijn voor elkaars pijn. Jullie triggeren elkaar en dat klinkt in mijn oren niet als een gezonde relatie. Als ik jou was, zou ik voor jezelf nagaan of het niet beter voor jullie zou zijn om uit elkaar te gaan.

Zoals ik al zei, doe hier mee wat je wil. Misschien schat ik de situatie wel helemaal verkeerd in. Ik ken jou natuurlijk helemaal niet, dus wie ben ik om te oordelen?

Er zit ook een sterke kant aan jullie relatie: jullie begrijpen elkaar, omdat jullie weten wat de ander doormaakt. Laat het in je voordeel werken en steun je vriend, zoals je zou willen dat hij jou steunt. Wees open en praat, zo helpen jullie elkaar misschien.

Gr. Pin

Reageer